ISTUIMET

20. marraskuuta 2013












Oi tuolit! Valaisimet ja tuolit ovat kiehtoneet minua erityisesti. Niistä en voi saada tarpeekseeni. Kirppareilla bongailen tuoleja aina ja ostan pois edulliset. Pidän itseasiassa tuolia suosikki huonekalunani. Niitä löytyy monen kokoisia ja näköisiä. Tämä onkin mahdollisesti se syy, miksi ne ovat niin kiehtovia silmilleni. Tällä hetkellä hankitalistallani on lisää tuoleja. Olen tehnyt kaupat mustista vanhoista pinnatuoleista. Odotan vain, että saan ne hakea. Ostin tuolit käytettynä eräältä vanhalta rouvalta. Lepakko-tuoli on ollut listallani vuosikaudet. Vieläkään en kuitenkaan ole sellaista hankkinut. Olen kai odottanut löytäväni käytettynä. Kuvien tuolit löytyvät unelmieni kaupasta LÄNNA MÖBLER, KLIK!

Kuvien tuolit: LEATHER MARIPOSA NOJATUOLI, CUERO DESIGN PIRKKA JAKKARA, ARTEK SPIN PALL JAKKARA, SWEDESE THONET NO 14,TON

7 kommenttia

  1. Haaveilen edelleen pöytämme ympärille erilaisista tuoleista. Vois ne ehkä olla samanlaisetkin mutta eriväriset. Nuo viimeisen kuvan tuolit ois aikas täydelliset, eri puunsävyjä ja valkoinen. Isällä ja äidillä on melko vastaavanoloiset tuolit mutta ne ovat myrkynvihreät väriltään, aitoa 70-lukua ja heidän ensimmäinen ostos omaan kotiin. Ne kun jaksais entisöidä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oom kans nähny aika paljon niitä vihreitä kirppareilla....oli varmaan silloin joku sesonki väri ;)

      Poista
  2. Lepakkotuoli, mun ikirakkaus. Tuo "pimpsi"pallikin on aika kiva, tiedätkö mistä suunnittelija oli saanut inspiraation tuolin malliin :)

    VastaaPoista
  3. Lepakkotuoli on hieno ja näyttävä, mutta ei minun mielestäni mikään paras istuin. Meillä on ollut pitkään, mutta harvoin siitä tulee istuttua. Lähinnä iltaisin laitan siihen päiväpeiton sängystä :)

    VastaaPoista
  4. Sama juttu, lepakkotuoli keikkuu pakko saada -listalla mutta eniten kiehtoo nimenomaan käytettynä löytäminen. En oikein edes tiedä miksi.

    Yhden kerran jo bongasinkin kirppikseltä mutta se oli jo ehditty varata kun pääsin paikalle. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Mä oon kauan odottanut et tulis vastaan....pitäs laittaa taas ilmotusta FB kirpparille et haluun ostaa...sitä kautta porukka on löytäny juttuja :) Terkkuja sinne <3 <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne