PINTEREST, JOULU & DIY

23. marraskuuta 2013





Hyvää iltapäivää! Järkyttävä tunnustaa, että olen nuokkunut lähestulkoon koko päivän. Ei kiva! Lapset ovat pitäneet elämää yllä ja käyneet useaan otteeseen ulkona. Aivan kohta lähden töihin. Onneksi työvuoroni on tänään lyhyt. Päätin sitä ennen kuitenkin vihjata kahdesta "muistitaulustani" PINTERESTISSÄ. Taulujen nimet ovat "Christmas" ja "Diys And Ideas". Minulla on unelmieni "inspispaikassa" Pinterestissä tällä hetkellä 82 muistitaulua, uljaat 9798 "pinnausta" ja huikeat 5875 seuraajaa. Pian siis 6000 ihmistä ympäri maailman seuraa mitä Ekojohanna jakaa. Aika maiheeta! 
Suunnittelen huomiselle siivousta ja tee-se-itse projekteja. Jos olette malttamattomia ja/tai vailla ideoita askarteluun suosittelen, että klikkaatte itsenne kyseisiin "muistitauluihini". Sieltä löytyy todella monipuolisia DIY projekteja. Mukavaa Lauantaita! Palataan asialle, kun olen hoitanut työvuoroni alta pois!

/Minua voi seurata Pinterestissä nimellä Johanna K, TÄÄLLÄ! Christmas "pinboard"löytyy TÄÄLTÄ ja Diys & Ideas TÄÄLTÄ!/

4 kommenttia

  1. Nyt tekis mieli mennä teippailemaan omaa pesukonetta :D

    VastaaPoista
  2. Kivoja ideoita. Mä aion pysyä poissa Pinterestistä, koska jäisin takuuvarmasti siihen koukkuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä pysy ;) Voin kertoa et alkuun olin tosi koukussa....sitten en enää ollut vaan pinnasin silloin tällöin. Nykyään pinnaan kun kerkeen ja loggaan sisään etsiin ideoita kun joku on hakusessa:) Alkuun on ihan innois mut kyl se sit hiukan himmaantuu ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne