YÖTÄ

12. marraskuuta 2013





Nyt kun olen leikkinyt koko illan Greyn Anatomiaa Vaasan Keskussairaalassa on hyvä siirtyä seuraavaan. Huomenna aamusta aion leikkiä prinsessaa. Vien lapset kouluun ja osan äidilleni hoitoon. Sen jälkeen käyn kampaajalla JONNA JA JOONAKSESSA ja ripsihuollossa HANNALLA. Kun prinsessa hommat ovat ohitse jatkan Greyn Anatomia leikkiä. Suunnittelen huomiselle Instagram postausta. Kerron päiväni kulusta kuvin huomenna illalla. Jos siis olet kiinnostunut kaltaiseni "pyryharakan" arjesta, tsekkaa blogini illalla. Haha, olen jokseenkin vitsikkäällä tuulella tänään. Hyvää yöta!

/Kicksin uusi kuvasto säväytti totaalisesti! Aivan upean glamouri kansi. Wou!/ 

5 kommenttia

  1. Ei oo todellista!
    Mä eilen aloitin kirjotetaan tekstiä Kicksin luettelon innoittamana..
    Taisi olla hyvä luettelo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Kicksin on aina mahtava. Mä oon aiemminki blogannu Kicksin luettelosta eikä tääkää oo vimppa kerta . Siinä on aina niin upeat kuvat! :)

      Poista
  2. ... Ois hyvä osata kirjoittaa :D

    VastaaPoista
  3. Käveltiin tänään Kicksin ohi niin Annukka: "Apua, miten mahtava kauppa! Täällä on kruunuja ja kaikkee!"

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne