AAMUN TUNNELMIA

5. joulukuuta 2013




Huomenta päivää! Otetaan heti alkuun pieni arkinen raportti. Heräsin hiukan ennen kahdeksaa ja kuskasin tytöt. 9 jälkeen ajoin rouvan luokse, jolta ostin aiemmin esittelemäni keinutuolin. Pääsin kurkistamaan hänen talonsa vintille. Se oli täynnä ihastuttavia retro-huoneklauja. Ostin häneltä vielä pöydän, ison korin ja pienen valkoisen hyllyn todella sopivaan hintaan! Se mikä erityisesti lämmitti mieltä oli kyseisen rouvan sympaattinen olemus. Aivan ihastuttava ihminen! Kiitos M! Tämän jälkeen ajoin kotiin ja nostin kamat sisälle. Otin kyytiin mieheni, herra Hoon ja Juditin. Veimme mieheni töihin. Nyt olemme jälleen kotona ja on lounasaika. Iltapäivällä ralli jatkuu. Kerron vielä erään hassun tapahtuman tältä aamulta. Minua kosittiin! Pysähdyin Palosaaren S-valinnan kohtaan pankkiautomaatille. Automaatilla oli kaksi miestä joista toinen oli erittäin boheemin näköinen ja jonkin verran kännissä, kun tulin ulos autosta tuo boheemi mies katsoi minua ja sanoi sitten "Kaunis tyttö!  Mee mun kans naimisiin! Tehdään neloset!" Totesin hänelle, että olen jo naimisissa ja, että minulla on jo neljä lasta. Tämä riittää! Hän kuulemma olisi voinut tehdä vielä kaksi lisää. Virnistelin autossa pitkän tovin. Hauskaa Torstaita!

/Tack M! Det var fantastiskt att jag råka hitta dig och fick köpa dessa fina grejor från dig! Dessutom  du är jättesnäll och trevlig person.Tack och god jul!/


2 kommenttia

  1. Minua kosittiin sunnuntaina ihan oikeasti ja vastasin myöntävästi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mä huomasin. Ihan mahtava juttu!! <3 <3 Onnea teille, olette niin sopivia toisillenne <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne