KIVA UUTINEN

13. joulukuuta 2013


Halusin vielä tulla kertomaan teille jotain kivaa! Toissaviikolla silmääni sattui mainos eräästä koulutuksesta. Suosikkini AVEO nimittäin järjestää yhteistyössä Pohjanmaan "Yrkes Akademin" kanssa aikuiskoulutusmuotoisen sisustajan peruskoulutuksen. Arvatkaa kuka hakee kyseiseen koulutukseen? Kyllä! Minä haen! Koulutukseen saattaa tosin olla muutama muukin hakija, mutta yrittänyttä ei laiteta. Koulutus on ruotsinkielinen, jos olen oikein ymmärtänyt. Lisää informaatiota koulutuksesta löytyy Aveon sivuilta TÄÄLTÄ! Vaikka olenkin henkeen ja vereen hoitsu, olen aina kertonut sivulauseessa, että saattaisin tulevaisuudessa tehdä myös jotain muuta. Ehkä se jokin muu voisi juuri olla sisustaminen joko kokonaan työkseni tai sivubisneksenä päätyön ohella. Minulla on mukavat lähtökohdat, koska omistan jo yhden ammatin ja töitä sen puiteissa riittää varmasti. Nämä suunnitelmat poikkeavat hiukan tähän astisista. Uudet asiat eivät koskaan ole pahasta. Ne saattavat olla jopa ovi uusiin maailmoihin! Mukavaa viikonloppua! 

/Minulla on tiedossa melko paljon vapaata. Luulen siis ehtiväni päivittää blogia hiukan paremmin. Muutaman tee-se-itse hommankin voisi toteuttaa!/

9 kommenttia

  1. Mä vielä tuumaan jos haen vai en. Olis kyllä kiva alottaa jotain ihan uutta syksyllä :)

    VastaaPoista
  2. mää hokisin vaan jaadejuudejaata koko koulussa ;)

    VastaaPoista
  3. Mä pidän peukkuja, että sä pääset sinne! Sehän olis sulle oiva kakkosammatti.

    VastaaPoista
  4. Jos olisin parikymmentä vuotta nuorempi, niin johonkin tuollaiseen koulutukseen hakisin minäkin. Nyt on kuitenkin enää runsas vuosi eläköitymiseen, joten pitää kitua hoitoalalla vielä se aika. Toivotaan että sinua onnistaa ja pääset alkamaan kyseisen kurssin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Hoitoala on ihana ala. Mä oon tehny töitä eri hoitotehtävis pian 14-vuotta ja se on edelleenkin mun sydämeni ammatti kuten varmaan sunkin Krisse kun oot varmaan ollu alalla kauan:) Ja kivahan se on kun sisustajakin osaa olla ihmisten kanssa ;) Terkut ja halit sulle Krisse <3

      Poista
  5. Vitsi, toivottavasti pääset. (P.S. Oon kade)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne