LOPPUPÄIVÄN RAPORTTI

5. joulukuuta 2013




Tämä päivä on ollut erittäin vauhdikas. Laskin, että olen lähtenyt kotoa kuusi kertaa tämän päivän aikana. Olen pakannut tavaraa autoon ja autosta ulos. Noh, ei tämä mikään ihmetys ole. Tällaista se taitaa olla muissakin perheissä ja varsinkin jos on monta lasta. 
Tänään hain perheelle ruokaa Hesburgerista. Tätä ei tapahdu todellakaan usein, mutta veronpalautusten kunniaksi tänään haimme. Ruokakauppaan menin vasta kahdeksan aikaan illalla. Olin menossa aiemmin, mutta näin ne täydet parkkipaikat ja peruin koko jutun. En suostu tungeksimaan. Illan päätteksi hain vielä äitini junalta. Hän saapui Helsingistä ja toi palkinnon jonka voitin. Nyt minulla on toinen  KAKSI TVÅ tytöistä vahtimassa työpisteeni yllä. Upea ja iso teos. Lupaan lisää kuvia paremmassa valossa heti,  kun olen saanut tämän nurkan siivottua!  Nyt heitetään vapaalle! 

2 kommenttia

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne