MAANANTAIN MARIMEKKO

2. joulukuuta 2013

KUVA: MARIMEKKO

Luulette varmaan, että heitin kintaat tiskiin ja lopetin bloggauksen. Tuli nimittäin poikkeuksellisen pitkä tauko postauksissa. Ehei! En ole hyytymässä. Nyt täyttä häkää eteenpäin! Teen suhteellisen paljon töitä iltaisin ja on myönnettävä, että se vaikuttaa välillä postaustahtiin. Lisäksi, kun lapsia on neljä, on aika välillä lievästi ilmaistuna hiukan "kortilla". 
Maanantain Marimekkona julkaisen "Kami" paidan ja housut. Tässä asussa on jotain erittäin sööttiä, mutta samaan aikaan tyylikästä. Asu kuuluu ensi kevään ja kesän 2014 mallistoihin eikä ole vielä ostettavissa. Lisää Marimekkoa löytyy TÄÄLTÄ!
Mitä teille kuuluu? Kertokaa minulle jotain kivaa! Tämä viikko on töiden suhteen hiukan rauhallisempi. Todennäköisesti teen vain kaksi iltavuoroa loppuviikosta. Mukavaa Maanantaita!

/Hiukan hehkutusta! Minulla on usein huonoa tuuria arvonnoissa, mutta tällä kertaa kävi hyvin. Voitin KAKSI TVÅ lta taulun. Ihan fiiliksissä!/

3 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Ja ihana Pieni Lintu, mun tämän hetken uskollisin kommentaattori ;) Terkkuja!! <3

      Poista
  2. Kiva asukokonaisuus! Onnittelut arvontavoitosta. Minun "kivani" on se että olen vapaalla lauantaihin asti!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne