SUOMEN KAUNEIN KOTI

16. joulukuuta 2013




Suomen Kaunein Koti, sitä ei voi valita. Tosin on erittäin kiva katsella ihmisten asumuksia. Tämän päivän jaksossa näkyi erittäin selvästi se, kuinka kotien ihmiset rakastivat omaansa. He olivat sisustaneet sydämmelänsä. Tämä on juuri se "juttu" sisustamisessa, sydän. Ei ole oikeaa, eikä väärää. Olen aina ollut nöyrä sisustamisen suhteen. Sisustan kotiani omalla tyylillä, mutta se ei ole se "ainut oikea". On mielenkiintoista nähdä muiden koteja. Sisustajan silmäni nauttivat, kun ne näkevät jotain omasta tyylistä poikkeavaa. Se rikastuttaa ja avartaa! Tämän jakson suosikkini sisäpuolelta oli talo numero yksi. Talo kaksi oli minun makuni mukaan upein ulkokuoreltansa ja sijainniltaan. Persoonallisuus pisteeni menivät talolle numero kolme. Mikä oli teidän suosikkinne? 

/SUOMEN KAUNEIN KOTI MTV:llä Maanantaisin kello 20.05/

4 kommenttia

  1. Minun suosikkini oli ehdottomasti koti numero 2, joka oli väreiltään ihan kuin minun valitsemani ja talo itsessään selkeä, yksinkertainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se oli kyllä upea ja olen jo alkanut empimään...kun olen perehtynyt ja katsellut koteja lisää ;)

      Poista
  2. Mun suosikki oli ehdottomasti ykkönen! Aivan mahtava ja ei voinut kuin huokailla sitä katsellessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Just kun se oli jotenki niin metsässä ja ne puut näkyi sisään ja se terassai...oi oi....kun voiskin asua noin <3 Terkut Essille ja kiva kun käyt täällä <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne