"AATTEITA UUDITILLE"

8. tammikuuta 2014






Löytö goes lastenvaateblogi! Judit tykkää vaatteista. Huvittavinta on, että hänen suosikkiasunsa on velipojan jalkapallosortsit ja "mauma" paita. Sööttiä!
LINDEX on yksi suosikkiliikkeistäni. He myyvät ihastuttavia lastenvaatteita. Ostin Juditille ensimmäisen kuvan LITTLEPHANT hameen alennusmyynneistä. Se on livenäkin todella nätti. Jotain olen ohimennen kuullut uusista Muumeistakin, joita ilmeisesti Lindexille on tulossa. Korjatkaa, jos olen väärässä. Muumeista sen verran, että olen pitänyt taukoa kyseisistä hahmoista. Myin muumimukinikin pois, koska kyllästyin. Tällä hetkellä Muumit ovat mielessäni noususuhdanteessa. Ostin eilen kirpparilta tikatun muumipeiton kahdella eurolla. On kiva! 

/Nyt lähtee mamma-taksi liikenteeseen. Ajöss!/

2 kommenttia

  1. mä oon metsästänyt tota ylintä hamosta Astridille mutta koot loppuvat kesken, pläh. vauvakaan ei hameella oikein mitään tee, mutta ehkä sille vois hankkia yhden varastoon, toi on kyllä niin kiva. Meillä pakattiin muumimukit kellariin odottamaan muumien uutta tulemista ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Juditillekin ostin hiukan pienen koon, mutta hame menee silti ja vielä kauan :) Se on niin nätti <3 Terkkuja sinne ihanalle Ullamajlle <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne