DARK BLONDE?

21. tammikuuta 2014




Ei uskoisi! Värjäsin tänään pitkästä aikaa hiukseni kotikonstein. Tein tämän puhtaasti taloudellisista syistä. Budjetti on ollut hiukan tiukka viime päivinä. Tein jopa päätöksen luopua Extreme Lashes ripsienpidennyksistäni. Nyt minulla on jälleen vain omat ripseni. Pidennysten jäljiltä ripset ovat aavistuksen verran kärsineet. Täytynee hankkia uusi ripsiväri. Pidän niistä, jotka lähtevät 38 asteessa. Suositelkaa minulle hyvä ripsiväri!
En tykkää värjätä hiuksia kotona. Minulla on kautta aikojen ollut vaikeuksia sävyjen valinnassa. Jostain syystä väri tarttuu hiuksiini todella tummana. Voitteko kuvitella, että tänään käyttämäni Nutrisse vaahtovärin sävy oli DARK BLONDE? En minäkään. Onneksi olin joka tapauksessa tyytyväinen tulokseen. Hiukseni tummenivat asteen. Täsmääkö teillä kaupasta ostettujen värien sävyt? Voitte kuvitella, kun aiemmin olen erehtynyt ostamaan vaalean ruskean sävyn. Se on minun hiuksissani lähestulkoon musta. Outo juttu!

11 kommenttia

  1. Kanebon Sensai 38° on mun luottoripsivärini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Mullaki on ollu enne joku niiden 38 ....mutta tais olla sellanen miniharja siinä. Noi on ihan ehdottomia musta noi jotka lähtee tietys asteessa :) Kiitti vinkistä! <3

      Poista
    2. Joo siinä on pieni harja kyllä.

      Poista
  2. Minä pidän vaikutusajan aina ohjeita lyhempänä, sillä olen ehkäissyt sen että värit menevät mustiksi/liian tummiksi. Kun vaikutusaika on vaikka 30 minuuttia, pidän 20 minuuttia ja usein koko hiustenvärjäysprojekti on ohi hieman päälle 30 minuutissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuota olen kokeillu, mutta väri tarttuu tyyliin heti. Kampaaja sano kyllä kerran et mulla on sen sortin hius. Kokeilinpa kerran jotta pidin vain 10 minsaa ja silloinkin jo oli hyvin ottanu väriä....mutta oli epätasainen...no ei se auta muuta kun ostaa vaan aina vaan vaaleempaa ens kerralla ;) Terkkuja Hietzulle <3

      Poista
  3. Mun luottoripsasi on Kanebon Strengthening & lengthening. Lähtee pois 38 asteessa eikä varise. Kestää hien, kyyneleet ja tuiskut!
    Hiusvärit ostan minäkin vaaleampana kuin haluttu tulos. Mulla on kuiva ja "karvainen" hiuslaatu, johon väri nappaa kiinni tosi tehokkaasti. Luonnonkihara tai -taipuisa tukka on helposti sellainen. Sekin auttaa jos ennen värjäystä tekee parina päivänä öljyhoidon tukkaan - väri ei ehkä niin helposti tarraa kiinni.

    Hienot hiukset sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana <3 Kiitos vinkeistä! Täytyy testaa se Kanebo strenght jne :)

      Poista
  4. dark blonde on varmasti tummanvaalea, eli siis astetta vaaleampi täytyisi olla. vaaleantumma, englanniksi en tiä mikä se on. Latvaan väriä ei kannata laittaa, juurikin sen liiallisen tummumisen takia. Yksin on vaikea laittaa tyvi, joten komppis kannattaa pyytää avuksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin on. Tämä oli sellanen vaahdotettava elikä vaahdotin eka tyveen, mutta tyveen mulla taas ei meinaa tarttua ollenkaan siis ihan tohon jakauksen juureen. Nyt ei ainakaan näytä latvat liian tummillata vaan ovat aika samaa koko hiuksen mitan lukuunottamatta sitä juurta ...mut ihan ok tämä nyt on :) Mutta tosiaan saa valita reilusti vaaleempaa jatkos ellen nyt sit päätäkki laittaa vielä tummemmaksi. Niinkin voi käydä ;)

      Poista
  5. Mun suosikki oli vuosia Kanebon 38°-ripsari pikkuharjalla. Sitten koostumus muuttui huomattavasti kuivemmaksi. Tuntui, että uusi ripsari oli aina valmiiksi kuiva. Uusi suosikki on Cliniquen lash power mascara. Siinäkin on 38° pesu ja pieni harja. Suosittelen lämpimästi.

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne