SININEN FLAMINGO

19. tammikuuta 2014




Huvittavaa! Otin itsestäni noin 100 kuvaa ja totesin järkyttyneenä muutaman asian. Ensinnäkin hiukseni ovat "totally" värikäsittelyä vailla. Toiseksi silmäni näyttävät todella kärsineiltä. Minulla on erittäin herkät ja kuivat silmät. Nämä pakkassäät eivät helpota asiaa. Kolmanneksi ihoni näyttää kärsineeltä. Valitettavasti teen usein yleisen virheen ja nukahdan puhdistamatta ihoani. Minulla oli pitkään jääkaapin ovessa ihonhoito-aikataulu, mutta jossain vaiheessa se katosi. Täytyy tehdä uusi. Vedin rastin ruutuun, kun olin suorittanut listan tehtävän. Hassua, mutta suoritan paremmin, kun minulla on lista johon voin vetää ruksin tehtyäni jonkin asian. 
Sininen Flamingo toi lukuisia muistoja siitä, kun nuorena kävin Floridassa. Matka oli kiva ja jäi ikuisesti mieleeni. Ihastuin reissulla erääseen paikalliseen poikaan. Juttelimme hänen kanssaan motellin terassilla Floridan auringon laskiessa. Olin fiiliksissä! Jälkeenpäin naurattaa. Tein matkan jälkeen todella radikaalin tempun. Laitoin paikallisiin lehtiin Aupair-ilmoituksen. Sain lukuisia vastauksia useilta perheiltä ympäri Floridaa. Moni olisi ottanut minut lastenhoitajaksi. Päätin kuitenkin myöhemmin, etten lähdekkään. Tapahtunut kuvastaa hyvin luonnettani. Jos  sytyn jollekin idealle tai ajatukselle keksin välittömästi keinoja edetä asiassa. 
Tulipa tarinaa! Kokoan nyt itseni ja vaihdan vaatteet. Illaksi lähden töihin. Olen todennut, että ammattini vaikuttaa paljon pukeutumiseeni. Jos olisin sihteerinä toimistossa pukeutuisin varmasti paremmin. Koska olen päivät kotona lasten kanssa ja illat hoitotyön parissa, ei arkivaatetukseni ole kaksinen. 
Otan nyt pois flamingokorvikset ja vaihdan ylle tylsät harmaat farkut ja trikoopaidan. Virittelen "vyölaukuni", jossa kuljetan työpuhelinta ja kumihanskoja. Hiukseni niittaan kiinni pinneillä ja viritän kumilenksulla ponnarin. That´s the way it goes! Bye!

/Kun olin räpsinyt ne 100 kuvaa, huomasin kameran linssissäni hillittömän tahran. Se on nähtävissä muunmuassa ensimmäisessä kuvassa. Oho!/

8 kommenttia

  1. "Hassua, mutta suoritan paremmin, kun minulla on lista johon voin vetää ruksin tehtyäni jonkin asian."
    Ihan sama homma! Jos asiat on listalla ne tulee hoidettua ja aika nopeata tahtiakin. Muuten ne saattaa jäädä vaan tekemättä.
    Kai jos se on listalla niin ärsyttää ja pitää saada alta pois.
    Mutta joo, mä olen listojen kuningatar töissä ja kotona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, onkohan toi listojen kuningatar joku sukuvika? ;) Ehkä! Terkkuja serkkutytölle <3

      Poista
  2. Mä näen tossa kuvassa kauniit ruskeat silmät!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne