VOIHAN BIOJÄTE JA IHMISTEN IHANUUS

31. tammikuuta 2014


Perjantai ja biojätteet! Yksi asia, jota inhoan kotitaloustöissä on biojätteet! Itse toivoisin, että niitä tulisi mahdollisimman vähän. Valitettava toteamani tosiasia on se, että lapsemme jättävät ruokaa. Vaikka kuinka yrittäisimme saada heitä syömään lautasensa tyhjäksi, ruokaa jää. Voitte kuvitella 6 henkisen perheen pienen biojätepussin. Se on aina täynnä. Tämän lisäksi taloyhtiömme "roskapaikka" on meistä melkoisen kaukana. Kuvassa näette tuunatun biojätepussin ja keittiön kaakelin, josta haluaisin päästä eroon. Mitäs muuten?
Nyt ryhdyn jatkamaan siivousta, sillä saamme päiväkahviseuraa. Upea juttu! Olen ollut viimepäivinä onnellinen ympärilläni elävistä ihmisistä. Tämän illan blogiotsikko on "Kanssaihmisen ylistys". Pohdin tällä hetkellä erittäin paljon ihmissuhteita ja elämän yhteistyötä. Millaisten ihmisten seurassa viihdyn? Millaiseksi minä saan ihmiset tuntemaan itsensä, kun he ovat kanssani? Latistanko vai nostan? Tämän pätkän perusteella saatatte aavistella millaista juttua on luvassa. Palataan asiaan illalla! Nauttikaa! On Perjantai!

2 kommenttia

  1. Biojätteistä samaa mieltä. Yäk!

    Mutta miksi siis tuosta kaakelista eroon? Musta se on aivan makea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mä en tiedä miksi se jotenki pistää mun silmään :/ Kai mä olen kyllästynyt ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne