HAIR

19. helmikuuta 2014


Nyt! Avasin Pinterest tauluni "HAIR". Haen inspiraatiota hiusväriini. Muistatte mahdollisesti, kun viimeksi hiuksiani värjätessä kerroin kuinka vaaleatkin sävyt tulevat hiuksissani tummaksi. Noh, tällä hetkellä etsin tummempaa sävyä. Koska minulla on tumman ruskeat silmät miksi en heittäytyisi bruneteksi? Lähden näillä näppäimillä MINIMANIIN ja ostan värin. Olisi upea käydä kampaajalla, mutta taloudellisista syistä on nyt turvauduttava kotikonsteihin. Wish me luck! Ajöss!

/Seuratkaa ihmeessä Pinterest taulujani. Ne löytyvät TÄÄLTÄ! Pinterest on edelleenkin ykkös paikkani, kun haen inspiraatiota. Minulla on siellä huikeat 6741 seuraajaa. Tauluja löytyy 85 kappaletta ja olen tehnyt 10559 pin-lisäystä. Olen siis pinnari!/

//Jos joukostanne löytyy kampaajaksi opiskelevia tai hiusmalleja vailla olevia tulen mielelläni luoksenne pääni kanssa//

4 kommenttia

  1. Sä olet ihan ylipinnari, mun pinnariesikuva :D

    Mä just vasta aloittelin muutama päivä sitten ja sain ekat kansioni omista kuvista luotua. Nyt se on helppoa kun on se Pint it -nappi blogini kuvissa valmiina. Laitoin ohjeet miten sen saa asennettua, oli ihan easy peasy homma!

    Kävin kampaajalla eilen saman värjäämisasian kanssa ja mun taikatukka yllätti taas iloisesti. Vaaleat raidat menivät VAALEANPUNAISIKSI :D Sopi hyvin mun eilisen paidan kanssa! Joku loppukäsittelyaine ei sopinut, mutta onneksi sen pitäis haalistua pesussa pian...

    Iloa uuden kuontalon kanssa ja mukavaa päivää muutenkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ylipinnari kyllä ;) Oon mä toki ollu mukana siel jo kauan ja pinnannu säännöllisesti...äkkiä se kehittyy :) Oi vaaleenpunanen leda....sehän on modernia ;) Terkkuja <3

      Poista
  2. Hei Johanna! Ajattelin vain vinkata, kun sua käsittääkseni kiinnostaa kovin tuo ekologisuus, luonto ja oma hyvinvointi, että tiedäthän myös Ekosopin myyvät hiusvärejä? Itse käyn ihan ekokampaajalla, mutta ymmärrän todellakin ettei siihen aina ole varaa.. Nuo ekovärit pysyy kyllä ihan yhtä hyvin päässä kuin kaupan "myrkyt", ja värejä on aika kivasti tarjolla, varsinkin juuri tuota ruskean eri sävyjä. :) Käyhän joskus sillä silmällä katselemassa, jos et ole niitä jo katsellut.

    Toivottavasti tuli kivat hiukset kuitenkin (ymmärsin että taisivat vähän punaiseen taittaa? :P )!

    T:Mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana....vähän taitto syvään punaseen mut ihan ok. Pitää tutustua niihin väreihin. Onko ne kuinka paljon kalliimpia? Täytyy ehdottomasti tutustua...hennalla oon joskus värjänny...mutta en ollu kovin tyytyväinen silloin niihin...mutta siitä on vuosia. Terkkuja <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne