SOLMITTU

4. helmikuuta 2014


Illan päätteeksi paljastan vielä, että Johanna Koo & Aveo = Totta! Olen tänään solminut suhteita ja sopinut pitkäkestoisesta yhteistyöstä upean paikallisen rakentamiseen ja sisustussuunnitteluun perehtyneen yrityksen AVEON kanssa. Olen asiasta todella iloinen, sillä sydämmeni palaa paikallisille yrityksille ja laadukkaille tekijöille. Aveolle kiitos, kun saan olla mukana! 
Miten tämä näkyy blogissani? Siten, että kerron varmasti Aveon palveluista ja heidän verkkokaupasta löytyvistä tuotteista, joita diggailen. Lisään jo tänä iltana blogini oikealla sijaitsevaan palkkiin pienen mainoskyltin, jota klikkaamalla pääsette Aveon pääsivulle. Aveo postauksien yhteydessä johdatan teidät myös esiteltyjen tuotteiden luokse yrityksen VERKKOKAUPPAAN. Lupaan blogata aiheesta letkeästi. Kerron teille asioista joista tykkään! Nyt hyytyy! Hyvää yötä! 

2 kommenttia

  1. Kiva juttu! :)

    Onks toi sun häätiara?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä ostin sen kerran FB kirppikseltä mun tytöille ;) Mulla on vaan tapana lainata sitä joskus ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne