STYLEROOM

6. helmikuuta 2014


Hehkutusta! Olen todella iloinen mahdollisuudesta, joka minulle tarjottiin. Olen päässyt pioneeriksi kokeilemaan uutta suomeen rantautuvaa Styleroom sisustusyhteisöä. Sivusto aukeaa koko suomen sisustuskansalle Maaliskuun 1. päivä. Olen aivan koukussa jo nyt. Ensiviikon Maanantaina matkustan Helsinkiin tapaamaan ystäviäni. Tiistaina osallistun Styleroomin tupaantuliaisiin. 
Styleroom on sivusto, jossa suomalaiset sisustajat voivat avata kotinsa ovet toisillensa. Mahtava paikka jo nyt! Olen luonut itselleni useamman kansion ja täyttänyt niitä kuvillani. Sivustot eivät ole vielä auki, mutta suosittelen tykkäämään Styleroomin Facebook-sivuista TÄÄLLÄ! Sitä kautta saatte tuoreimmat kuulumiset ja tiedon siitä koska sivustot aukeavat yleisölle. Styleroomin lookki on siisti, yksinkertainen ja helppo. Suosittelen lämpimästi! 

4 kommenttia

  1. På styleroom började mitt inredningsintresse på nätet. Men på svenska styleroom. Där lade jag upp en massa bilder från vårt då, nyrenoverade hem. Efter att jag började blogga så lämnade intresset för styleroom, men jag borde faktiskt ha mitt konto kvar där. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja, det är jätteroligt att få Styleroom, men som sagt så kan det va lite svårt att hålla på med både blogg o stylroom lika mycket ;) Jag tycker att man har lite svårt nu när man bloggen, Pinterest, Instagram, Fb...osv...tycker att det kan lätt bli lite tårta på tårta om vi säger så ;)

      Poista
  2. Kutsu kans tuli ja yhden kuvan olen ehtnyt sinne lisäämään, jos oikein aikaa ottais joku päivä ja jatkais prokkista. ruotsalaista sivustoa seurasin vuosia sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäki muistin ruotsin verion ja taisin siel aikoinaan hengataki...mutta en ladannu silloin sinne omia kuvia ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne