Easy treenitorstai

27. maaliskuuta 2014







/Yhteistyöpostaus-Easyfit/ Tänään kello 14.30 saavuin EASYFITILLE. Olo oli hyytynyt ja tunteet jokseenkin "off". Näin ensimmäisenä tuon kuvissa näkyvän punaisen sohvan. Olisin niin halunnut heittäytyä sille ja maata hiljaa. Niin se ei onneksi mennyt. Tänään kävimme PT:ni KATIN kanssa läpi koko ohjelmani. Todella tehokkaan sellaisen hän on tehnyt. Lihakset ovat melko huonossa hapessa. Osat liikkeistä tuntuvat järkyttävän raskailta, mutta tästä lähdemme nyt nousukiitoon. Tuntemuksista sen verran liittyen salilla käymiseeni. Olen aina ollut hiukan arka ja tuntenut itseni mummoksi noihin vekottimiin. Tiedättekö sellainen "ei sporttinen täti", joka käy vain sauvakävelyllä. Katu-uskottavuutta puuttuu. Jostain ihmeen syystä huomaan usein ajattelevani myös sitä, ett katsovatko muut minua ja tekemisiäni. Tiedän, että niin ei ole. 
Tämän viikon olen syönyt suunnilleen ohjelmani mukaisesti. Runsas salaatin ja vihannesten määrä pelottaa. Olen huono syömään salaatteja, varsinkin viher sellaisia. Hyvä tästä kuitenkin tulee! 

/Easyfit on mukavan näköinen paikka. Tykkään yksinkertaisesta sisustuksesta. Hehkulamput pukuhuoneen peilin yllä, luo "fancyn" fiiliksen. Plussaa niistä!/

6 kommenttia

  1. Kumpi sielä jumppaa, sinä vai Kati? :D

    Vitsi, vitsi! Tsemppivä Jossu!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo mä vaan relaa ja kati jumppaa ;) Haha...en mä tänään treenannu....käytiin vaan läpi kaikki liikkeet ja jutut ja sitte kokeiltiin millä painoilla mun pitäs alkaa :)

      Poista
  2. Jee! Oon niin innoissani, että ostin kans aikaa Kalorilaskuriin. Ollaan yhdessä sit kesätikissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes!! It´s a deal <3 Muista sit heristää mulle jos meinaa lähtee mun hommat käsistä ;)

      Poista
  3. Voi ihana Johanna <3

    Tsemppiä!
    Ja kertoisitko, mistä motivaatiota löytyisi mulle asti..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 Ihana Cherry <3 Voi senku tietäs... ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne