Huippua!

6. maaliskuuta 2014




Pian me liikumme yhdessä, sinä ja minä! Koska terveys ja kevyt olo ovat hyvästä jokaiselle, tulen haastamaan teidät pian kivalla tavalla. Lähden pian lenkille, mutta ensiviikolla menemme yhdessä, sinä ja minä. Ladatkaa puhelimiinne ENDOMONDO SPORTS TRACKER ja etsikää minut ystäväksenne. Löydyn sovelluksesta "yllättäen" nimellä Johanna Koo. Kerron lisää myöhemmin, mutta tiedän tästä tulevan kivaa. Voisiko olla parempaa aikaa aloittaa, kuin nyt? Kesään on noin kolme kuukautta, ehdimme paljon! Oletteko mukana? Minulla on teille muutakin kerrottavaa, mutta joudutte odottamaan vielä hetken.

/Pahoitteluni armaalle naapurilleni ja lenkkitoverilleni, serkkutytölleni MIRDILLE ja muillekin ystävilleni jotka käyttävät SPORTS TRACKERIA. Vaihdoin Endomondoon, koska silmäni eivät kestä lukea ST:n valkoista tekstiä pikimustalla taustalla [lähinnä nettisivuilla]. Lisäksi Endomondossa "Haastaminen" on selkeämpi./

10 kommenttia

  1. Hyvä hyvä, juoksulenkkarit eksyy omiinki jalkoihin.

    VastaaPoista
  2. Höh! Nyt säkin lähdet Sports Trackerista! On kuule ollut loistava motivaattori, kun on nähnyt et sä käyt lenkillä niin on munkin pitäny :D pitääpä tsekata toi uusi josko seurais motivaattorin perässä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ôta toi Endomondo....ihan sama toiminto, mutta musta valoisampi lookki. Ja siellä on sellanen kohta jossa voi luoda haasteen ja sen aion tehäkki ;) Eli sinne Mari nyt :)

      Poista
    2. Kas näppärää tonne pääsi Google tunnareilla. No ainakin loggasin nyt ineen ja lisäsin sut kaveripiiriin. Alkoi nimittäin toi haaste -homma mietityttää :) Laitetaan kokeiluun!

      Poista
  3. Mä en kyllä ymmärrä mistään mitään. Minä ja mun älyTÖN puhelimeni :)

    VastaaPoista
  4. Kääk, mä just jäin koukkuun Instaan, ja nyt sitten vielä tämä! Kiitti! Tää on kyllä terveellisempi koukku.... :) Miten sun opinnot?! Pitäis nähdä joskus ja mennä lenkille yhdessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ;) koukkuja on monenlaisia...Opinnot on alkanu ja eka kurssi on yrityksen perustaminen ja sisustusala. Parin viikon päästä se on jo loppu ja alkaa huonekalun valmistus ja suunnittelu. Ei vois paremmin mennä ;) Terkkuja ja kiva kun oot back! <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne