Johanna Koo Sirkkelöi

18. maaliskuuta 2014







Olen tehnyt oikean valinnan! Eilen epäilin valintaani hetken. Olin todella väsynyt ja piirtäminen tuntui hankalalta. Tänään fiilis oli koulun jälkeen mieletön. Olen päivän aikana saanut tehdä asioita, joista olen tähän mennessä vain haaveillut. Elän "puufanin" unelmaa! 
Aamupäivä kului uutta työtä opetellessa AVEOLLA. Olen "lyckligt lottad". Upea koulu, mukavat opiskelutoverit, työ, perhe, vanhemmat jotka auttavat ja mieletön määrä uusia haasteita. Elän mielenkiintoisia aikoja. Näin alkuun kaikki on hyvin intensiivistä. Saan opetella monia uusia asioita. 
Nämä "opiskelu postaukset" painottuvat todennäköisesti viikon alkuihin. Huomenna perehdytään jälleen sisustusinspiraatioon. Omatkin sormeni syyhyävät tehdä uutta. 

/Kuvien puunpätkistä tulee pyöreä tarjotin. Ensiviikolla jatkamme piirtämistä. Tämän ensimmäisen projektin jälkeen vuorossa on projekti numero kaksi, olohuoneen pöytä. Olen malttamaton. Upea valmistaa huonekalu omin käsin, alusta loppuun./

//Kuvat ovat otettu vanhalla kännykällä, koska omani hajosi. Laatu on surkea. Muuten, sirkkelisaha oli pelottava laite, mutta sormeni ovat edelleen tallessa.//

2 kommenttia

  1. Ihan mahtavaa! Minä kävin tänään kansalaisopiston ompelukurssilla ja kävellessäni käytävää kuului sirkkelöinnin ääntä puutyöluokasta. Mietin, että jonain päivänä menen tuolle kurssille! Mutta ompelukurssistakin saan hirveät kiksit, tulee upea fiilis, kun saa tehdä alusta loppuun jotain omaa ja vielä hyvillä välineillä. Tsemppiä opintoihin, minä ainakin odotan innolla alkuviikon opintopostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana :) Kiva juttu, että tietää jonku odottavan niitäkin posteja. Joo, toi ompelukin kiinnostaisi todella. On niin makeeta tehä ite :) terkkuja Niinalle <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne