Lauantai Pics

15. maaliskuuta 2014




Ihana Lauantai! Tällä hetkellä nautin suunnattomasti siitä, että saan olla tämän viikonlopun vapaalla. Koulun alku ja rästihommat ovat ottaneet oudoksesta hiukan voimille. Samalla olen totaalisen fiiliksissä kaikesta uudesta. Tänään appivanhemmat lähtevät takaisin Ruotsiin. Aina yhtä haikeaa. Onneksi tapaamme kuitenkin usein. Mukavaa Lauantaita! Lähden pyykkämään! 

/Välillä mä niin inhoan Bloggeria, kuten esimerkiksi nyt. Toiseksi viimeisen ja viimeisen kuvan välissä näette isomman välin kun muiden. Luonnoksessa kaikki on oikein ja välit saman mittaiset, mutta kun julkaisen tekstin niin ei ole. Surkiaa! Jos tiedätte miksi, kertokaa./

6 kommenttia

  1. Enpä olisi tuohon väliin kiinnittänyt huomiota jos et olisi sanonut. :D Oletko koittanut "kummata" välin pois muokkaustilassa kun muokkaat siinä toisessa tilassa, onkos se nyt HTML-nimellä, toinen on se "luo" jossa näet kaiken niin ku normaalisti...!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiä ;) Luo tilassa oon tehny ihan normisti...en mä sitä toista systeemiä tiedä....täytyy tutustua ;)

      Poista
  2. Mulla välillä sama ongelma: itse teen niin, jos luo-tilassa säätäminen ei tehoa, menen muokkaamaan HTML-koodia ja poista yhden
    merkinnän siitä kohtaa, jossa on liikaa välejä. Ihanat kuvat joka tapauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niihän se tarttis tehä....mut mä en juuri ole uskaltanut muokkailla HTML-koodeja ;) Terkkuja <3

      Poista
    2. Jos siis uskaltaudut HTML-muokkailuun, niin sen merkinnän nimi on br ja ympärillä ne < > merkit. Yritin tuossa äsken kirjoittaa sen, mutta näköjään tuo kommenttiloota ymmärsi html-koodin ja teki oudon välin tuohon. Sitä on näköjään liikkeellä :) Ihanat viikonloput, Johanna!

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne