Uutisia & Fiiliksiä

11. maaliskuuta 2014


Valitettavasti en löytänyt postaukselle parempaa kuvaa. Saatte tyytyä nutturaani. Huomaan olleeni melko kiireinen. Koska olen ollut päivät koulussa, en ole saanut kuvattua ennen pimeän tuloa. Noh, täällä päässä istuu onnellinen nainen. Sisustusalan opinnot ovat käynnistyneet ja olen tutustunut osaan opiskelijatovereistani. Mukavia! Viimepäivät ovat olleet erittäin intensiivisiä, mutta niin mielenkiintoisia. Olen saanut olla mukana monenlaisissa projekteissa ja kaikki "makes sense". Työtilanteeni on mietityttänyt, sillä olin kaksi viikonloppua ilman duunia. Henkilökuntaa oli riittävästi eli minua ei tarvittu. Samalla olin kysellyt hiukan muutakin työtä. Eilen, kun tulin koulusta olin saanut viestin. Viesti oli seuraavanlainen: "Ring mig!". Soitin heti ja sain kuulla loistavan uutisen. Kyllä! Minulla on nyt uusi työpaikka AVEOLLA. Tulen auttamaan heitä tuotteiden syöttämisessä verkkokauppaan. Elän unelmaa! Mikä voisi olla parempi paikka sisustusalaa opiskelevalle, kuin sisustus-ja rakennusalan yritys? Ei mikään! Tämän kaiken lisäksi nautin appivanhempien seurasta. He ovat kanssamme tämän viikon. Torstaina tapahtuu jälleen jotakin kivaa. Tapaan erään ihmisen, eräässä kivassa ja hyödyllisessä paikassa. En julkaise asiaa vielä. Lisään hiukan jännitystä elämäänne, haha. 
Välillä havahdun siihen, kuinka kivaa elämäni on. Tällä hetkellä kaikki tapahtuu järkevässä järjestyksessä. Palat loksahtavat kohdalleen. Se tuntuu kivalta ja tarjoituksen mukaiselta. Kaikista tärkeintä on kuitenkin mieheni, lapseni, perheeni ja ystäväni. Lapsista puheenollen lähdenkin valmistamaan synttäriylläriä pienelle suurelle miehelleni. Hyvää yötä!

10 kommenttia

  1. Kivaa - onnittelut!! :) Lopetatko hoitsun hommat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Saattaa olla...hiukan ehkä siltä vaikuttaa, kun sain tuon uuden. Toki viel olen vanhassakin paikassa :) Ens viikolla Aveolle opettelemaan :)

      Poista
  2. Onneksi olkoon! Hassua kyllä, kirjoituksesi toi ihan vedet silmiin ja sai kovin iloiseksi puolestasi vaikka olet tuttu vain näin blogiasi lukevan näkökulmasta. Voi kunpa vielä joku päivä itsestäkin tuntuisi siltä että palaset loksahtavat paikoilleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3 Terkkuja sulle! Toivon todellakin, että sielläkin päässä palaset loksahtavat <3 Virtuaali halaus <3

      Poista
  3. Joskus ne asiat vain loksahtavat paikoilleen, kuten omallakin kohdalla kävi.

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne