YLEISÖN PYYNNÖSTÄ

2. maaliskuuta 2014









Useat ovat kertoneet inspiroituneensa painoni putoamisesta ja vyötäröni kaventumisesta. HANNA ja ilmeisesti hiukan myös sielunsiskoni NAKUKIN olivat kiinnostuneita näkemään päivän syömiseni. Tänään ne olivat seuraavanlaiset:

Aamupala
Lasi kauramaitoa, banaani, rahkaa, puolukoita ja kuppi kahvia kookosöljyllä+vettä.

Lounas
Porsaanfilettä suikaleina, täysjyvä spagettia, keitettyä maissia, lasi maitoa ja kahvia+vettä.

Välipala
Maapahkinöitä+vettä.

Päivällinen
Pekonia, kananmunaa, keitettyä maissia, lasi karpalon makuista kivennäisvettä+vettä.

Iltapala
Näkkäria ja teetä kookosöljyllä+vettä.

Tämä on melko tyypillinen "ruokalistani". Jokaiseen päivääni kuuluu rahkan lisäksi kahvi, tee, hunaja, vesi, kylmäpuristettu kookosöljy sekä vitamiinit D ja C. Rakastan vettä! Juon sitä 3 litraa päivässä. Veden juominen ei ole minulle uusi juttu. Olen koko ikäni juonut paljon vettä. Välipalaksi syön joko proteiinipatukan, omenan tai palan tummaa suklaata. Näillä olen mennyt vuoden  2014 ensimmäisestä päivästä lähtien. Viikonloppuisin olen saattanut syödä maltillisesti herkkuja. Yllättäen makeanhimoni on laantunut. Voin kevyesti olla syömättä makeaa, eikä tunnu missään. Toisaalta olen voinut syödä pullankin hyvällä omalla tunnolla ja se on jäänyt siihen. Kultainen keskitie "rulettaa". Kaikista tärkeintä on, että kalorien määrä on tasapainossa kulutuksen kanssa. Näin!

/Huomenna aloitan koulun toden teolla. Ensimmäinen kurssi on "Starta Eget". Opiskelemme yrittäjyyttä ja myöhemmin myös sitä miten yrittäjyys ja sisustusala toimivat./

6 kommenttia

  1. Kiitos tästä!!! Tuo rahka olis kyllä niin hyvä juttu, pitäis vaan opetella syömään sitä, ilman sokeria!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makeuta hunajalla tai Agavesiirapilla :) Se on ok. Jos ei hunajasta tykkää toi agavesiirappi on hyvä tai sit palmusokeri. Palmusokerikin on sata kertaa paree kun tavallinen sokeri ja olehyvä! <3

      Poista
  2. maustamatonta jogurttia ja rahkaa menee täälläkin, ilman sokeria. Tänä aamuna sain kuulla että "syöt kuin kehonrakentaja"

    VastaaPoista
  3. Pakko kysyä tuosta kookosöljystä, että miksi käytät juuri sitä? Itte tässä mietin öljyjen välillä mikä olis paras hommata normin oliiviöljyn kaveriksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ottanu kookosölyä aamusin, kun sen on neuvottu vähentävän tai hillitsevän esim makean himoa. Rypsiöljy olis parempi mitä mä oon aiheeseen tutustunu, mutta tyllää tosta kookoksen mausta. Näistä ölyistähän on kovasti kiistelyäkin ja kookosöljy ei ole mikään autuas öljy eikä paras vaikka onki hittituote. Makean himoa aamulla otettuna se himmaa kyllä :) Silti kaikki kasviöljyt on parempia kun muut rasvat. Kannattaa googlat...mut infoa ja koulukuntaa löytyy ihan hirveesti...eli saattaa seota ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne