En kyllästy!

30. huhtikuuta 2014






Blogi johon en kyllästy on blogiystäväni Susannan VARPUNEN. Suskin blogi kuului ensimmäisiin lukemiini suomalaisiin sisustusblogeihin. Blogi on edelleekin supersuosikkini. Kuvat, sisustus ja inspis säväyttävät edelleen yhtä paljon, kuin silloin ennen. Me ollaan tavattu Suskin kanssa jo muutaman kerran "in real life". Suski on kiva ja rento ihminen. Juttu luistaa niin sanotusti! Terkkuja Varpusille ja hauskaa vappua! Kuvat: VARPUNEN/ POSTAUKSESTA MAITOA.

/Nyt Flow! Hiukset ja minä kuntoon! Moi! Onko teillä blogeja, joita luette ettekä kyllästy?/

10 kommenttia

  1. Mulla on sama kuin sulla. Se, johon en koskaan kyllästy.

    VastaaPoista
  2. voi hyvänen aika, täällähän tirautellaan ihan kohta vappukyyneliä. Olettepa ihania! <3 Hyvää vappua itse kullekin, minä lähden luomaan tuonne maaseudun rauhaan nyt puuvajaa.

    VastaaPoista
  3. Taisin löytää Varpusen kun googletin kuvia varpuslinnuista. Olin jo tosi pitkään lukenut ulkomaalaisia sisustusblogeja ja olin ihan että vau - Suomessakin tehdään tällaisia! Täytyy kyllä sanoa, että mitään muuta blogia en ole yhtä suurella intohimolla seurannut.

    VastaaPoista
  4. Varpusen blogi on kyllä ihana ♥

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. ooh, ihana Saija!! <3 Nyt mun sydän suli <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne