mainoksen uhri

9. huhtikuuta 2014




Minä olen mainoksiin menevä tyyppi! Suurin osa ihmisistä eivät tykkää mainoksista, minä tykkään. Rakastan isoja raikkaan sävyisiä kuvia. Jos mainoksessa on hyvä kuva, pysähdyn. Tänään aamulla katsastin Facebookia ja silmiini osui URBAN STORYN jakama KUVA Vejan lompakoista. Ihanat värit! VEJAN jutut ovat aivan upeita! Saattaa olla, että käyn katsomassa tuotteita Urban Storyssa, jos "Helsinginaikatauluni" ensiviikolla jättää siihen tilaa. 

/Bafucin mainosta vihaan! Voitte katsoa sen omalla vastuulla TÄÄLLÄ. En voi tajuta mainoksen jalkapalloa. Miksi ihmeessä mukana on jalkapallo!?! Kertokaa, jos tiedätte!/

//Heräsin tänään 42-vuotiaana. Ei tunnu missään, fiilis on aivan sama kuin eilen.//


4 kommenttia

  1. Onneksi olkoon!!!
    Bafucin! Oih ärsytys, mä olen kanssa aina sanonut kun se tulee TV:stä, että MIKSI TUO JALKAPALLO!? Kukaan ei ole vielä osannut vastata. Se mainos on rasittava ja en käsitä sitä ideaa/logiikkaa siinä minäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Haha, joo ei tajuu logiikkaa ei....urgh sanon mä ;)

      Poista
  2. Onneksi olkoon! Itselläni on synttärit ensi viikolla ja voisin tahtoa jotain Vejalta - ihania laukkuja ja kenkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo mäki taidan hommaa itelleni myöhästyneen lahjan kun tulee tili ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne