Ruokailutila

4. huhtikuuta 2014



Olen harjoitellut viimeaikoina valokuvausta. Testissä ovat ISO arvot ja olosuhteet. Olen uskaltautunut kokeilemaan puoliautomaattista "modea" jossa voi itse säätää tiettyjä juttuja. Välillä onnistuu paremmin, välillä huonommin. Tarvitsen uuden linssin, mutta valitettavasti varallisuus ei tällä hetkellä salli hankintaa. Ruokailutilamme on nykyään tämän näköinen. Olen kohtalaisen tyytyväinen. Seinä on vielä tyhjä, mutta ei kauaa. 

/Arki näkyy myös alimmassa kuvassa. Taitaa ruskeassa tuolissa olla jugurttia. Tänään aion käydä SPR:llä katsastamassa kankaita. Tarvitsen puuteriroosan sävyistä, jolla voisin päällystää kuvassa näkyvän tuolin istuin osan. Toivottavasti löydän!/

9 kommenttia

  1. Mä haluaisin myös eriparituolit, mutta jotenki vähä "pelottaa", että onko ne liian sekavat, kun pöytä on tässä keskellä kämppää, josta näkyy joka suuntaan ja valmiiksi on jo paljon kuvioita. Oon jo kauan halunnut myydä meidän keittiön tuokit, mutta en oo vielä saanu aikaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan järkevä tosiaan katsoo sitä ympäristöö, mutta jos valkkaa sellasia sitten jotka sopivat sit myös muuhun :)

      Poista
    2. Niin ja muuten....sähän voisit ottaa vaikka mustia tuoleja erilaisia tai joku sellanen juttu joka yhdistää ne muuhun tai miksipä ei pelkkiä valkoisia mut erilaisia tuoleja...ne tavallaan sit näyttäis taas ihan eriltä kun sulautusi siihen keskelle :) Luulen et teillä toimis se et tuolit ovat suunnilleen saman värisiä :)

      Poista
  2. Kauniit ovat kuvat ja tuo sun tarjotin on upea!

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo puun ja valkoisen yhdistelmä, ja oijoi mikä pöytä! Tekisi mieli pirstoa lekalla palasiksi oma Ikean neljän hengen ilmestys tuollaisen yksilön edessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;) Joo, ja ton pöydän mä ostin parilla kympillä Pelastusarmejan kirpparilta kauan sit....oon sen ite maalannu, mutta aika kolhiintunu on pinta näiden lasten käsittelys;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne