Jälkijunassa & "boring things"

7. toukokuuta 2014



Joskus olen joissakin sisustusasioissa hiukan jälkijunassa. Modernin Museon julisteet ovat jo todella nähtyjä, mutta siitä viis. Vaikka kannatankin erilaista ja persoonallista sisustamista, saatan silti yhditää sekaan jo paljon nähtyä. En epäröinyt hetkeäkään, kun ihku ystäväni NETTA NATALIA kysyi halusinko ostaa kuvan taulun. Nyt taulu nojaa olohuoneen seinää vasten. Teksti sopii minulle varsin hyvin, sillä olen ihminen joka tykkää "boring things". Kuvassa mukana on "ei boring" tyttö. Awww!

/Minusta ei ole vaarallista käyttää sisustuksessa paljon nähtyä, jos muu ympäristö on peroonallista ja erilaista. Minua häiritsee eniten kokonaan valkoinen sisustus ja se, että kaikki on uutta. Toisaalta kuten aiemin olen todennut, ei rumaa sisustusta ole. Paras sisustus on sellainen, jonka ympärillä sinä viihdyt. Aamen!/

6 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Joo, vaikka tossa kuvassa se näyttää isommalta kun oikeesti on ;)

      Poista
  2. No, olipa NETTA NATALIA kiva. Olis kelvannut mullekin!!! Ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Netta pisti kamaa myyntiin ;) ja tietty heti haukkana ostaas parhaat pois ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne