Kaput!

22. toukokuuta 2014




Järkytyksen määrää! Kolme päivää ilman miestä.  Olen aivan poikki. Tunnustan, että yksin neljän lapsen kanssa on melko intensiivistä. On hommaa aamusta iltaan ja vielä yölläkin. Onneksi mies tulee kotiin tänään kello 23. Mies suoriutui hienosti "diilerin" hommasta. Sööttiä! Hän soitti useaan otteeseen Åhlensista, että "tätäkö paitaa tarkoitit?" "tässä olis tällaiset mustat sandaalit". Lagerhaussista hän tuo minulle TÄMÄN tyynyn. Tärkeintä on kuitenkin, että hän tuo itsensä tänne ja mahdollisimman nopeasti. 

/Olen siivonnut kaksi päivää "nonstoppina". Nyt alkaa olemaan siistiä. Lapset ovat olleet kärttyisiä,  ja hikisiä. Judit on jälleen sotkenut sitä mukaan, kun olen siivonnut. Vaatteet vaihdettiin tänään kolmeen kertaan. Olen loman tarpeessa, piste. Siltikään en vaihtaisi päivääkään pois./

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne