Kaapista ulos, en ole Koo!

30. kesäkuuta 2014





Aurinkoinen hiekkaranta

"Mikä sun nimi on? Mä oon Johanna Kursu. Mikä?? Kultu, Kurtu mikä?" Kyllä! En ole Johanna Koo vaan Johanna Kursu. Päätin joitakin aikoja sitten kertoa kuka oikeasti olen. Luulen tosin, että ainakin suurin osa Vaasalaisista tietää oikean nimeni. Facebookissa olen "Koo". Olen yrittänyt muuttaa sen Kursuksi, mutta FB ilmoittaa hyväksyvänsä "vain nimiä". Kerran eräs vanha täti, jonka luona kävin, totesi "ompa sinulla ruma nimi". Nauroin, ei minua haitannut sillä kyseessä oli kiva täti. Nimi kun nimi, tämä on omani. Kannan mieheni nimeä. Nimi tulee pohjoissuomesta Sallasta. Se on melko hankala ja joudun usein toistamaan sen. Voitte varmasti kuvitella, kuinka jouduin tavaamaan nimeäni Ruotsissa. Jokatapauksessa nyt te tiedätte kuka oikeasti olen! Onko jotain, mitä haluaisitte minusta tietää?

/Aurinko paistoi ja uudet lenkkitossut kulkivat hyvin!/

3 kommenttia

  1. Mun vanha mummola on siinä Kursun lähellä Sallassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!! ;) Mahtavaa! Ja miehen isän kotitalo on siel tosin ovat myyneet sen. Terkkuja Nonnalle! <3

      Poista
  2. Viime viikolla ollut pride-viikko sai siis huipennuksensa ja tulit kaapista ulos :)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne