Henkilökohtaista / Minä + Blogini

15. heinäkuuta 2014



Minä! Monta piirrettä yhdessä paketissa. Olen avoin ja sosiaalinen, iloinen ja positiivinen. Voin myös olla kärttyinen ja hankala. Bloggarina olen kärsivällinen. Kirjoitan postauksia postauksien perään. Toistaiseksi en missään vaiheessa ole oikeasti kyllästynyt blogin pitämiseen, päinvastoin. 
Tykkään aidoista blogeista, joissa elämä paistaa läpi. Sellaista blogia haluan itsekin pitää. Kaiken materian keskellä haluan kertoa muustakin. Siksipä aina silloin tällöin aihe on henkilökohtaisempaa. 
Rakastan sisustamista, sen tiedätte. On fantastista luoda mukavia juttuja ja jakaa inspiraatiota. Jakamani asiat ovat lähellä sydäntäni. En jakaisi, vain jakaakseni.
Tämän viikon aikana, blogini tulee osaksi INDIEDAYS INSPIRATIONIA. Olen päättänyt olla mukana, koska kaipaan seuraa ja yhteyttä. Joskus blogini yläreunassa tulee näkymään mainos. Sivupalkkiin tulee kenttä, jossa näkyy muiden ID Inspiration blogien päivityksiä. Olen iloinen! Olen nimittäin hyvässä seurassa. ID Inspisblogeissa on mukana monia ystäviäni/tuttaviani. 
LÖYTÖ-blogiani pitkään seuranneet tietävät ajatukseni mainoksiin liittyen. Harkitsen tarkkaan. En pidä rakasta blogiani rahan takia. Minulla on ammatti, opiskelupaikka ja työ. Toisaalta pidän aina bloggareiden puolia, kun puhutaan siitä mitä he saavat. Mielestäni jokainen bloggari on palkkansa ansainnut. Kyllä  tämä joskus työstäkin käy. Esimerkki: Mieheni sanoi muutama päivä sitten "Kulta, etkö voisi hankkia mulle retkivarustukset jostain? Minä testaisin ne ja sä bloggaisit". Totesin hänelle, että perusta blogi ja kehittele sitä muutama vuosi niin saat itse. Vastaus oli kielteinen. Hän ei jaksaisi. 
Anyways! Minä, Johanna Kursu, pidän LÖYTÖ-blogia itselleni ja teille. Ei ole mitään niin hauskaa, kun valokuvata ja kirjoittaa teille. Välillä en meinaa malttaa, jotta pääsen jakamaan teille. Olen saanut  mukavaa palautetta blogistani ja valokuvistani. Se totisesti lämmittää. Kiitos! Osa teistä on lukenut ja seurannut blogiani jo vuosia. Olemme siis vanhoja tuttuja. Tästä on hyvä jatkaa! Sinä ja minä! Hyvää yötä!

/Toivottavasti teksti ei ollut sekava. Kello on jälleen yksi yöllä ja ajatus kulkee jähmeästi, virne tähän perään/

14 kommenttia

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne