Sade + vahvoja tunteita

2. heinäkuuta 2014





Musta sadetakki
Iloinen tyttö sateessa
Poljin, poljin ja poljin... tarkalleen 12,8 kilometriä. Pisarat piiskasivat kasvojani ja kuulokkeissa soi "and she will be loved". Rakastan sadetta! Poljin tuhatta ja sataa! Tähtäsin ja ajoin suurimpiin vesilätäkköihin niin kovaa, kuin pyörästä lähti. Jossain kohtaa, kuin varkain, tulvahti Jasmiinin tuoksu. Se laimeni sopivasti sekoittuessaan sateen tuoksuun. Upea fiilis! 
Vastaani polki mies, joka oli erittäin humalassa. Minun kävi häntä sääliksi. Hidastin vauhtia ja huikkasin "aja varovasti". Hän mörähti ja sanoin "kyllä, kyllä". Hän hymyili, samoin minä. Elämä on täynnä loistavia hetkiä. Ollaan skarppina, että ne eivät vanhingossa mene ohitse! Sateista Keskiviikkoyötä armaat lukijani!

4 kommenttia

  1. Minä makaan partsilla ja nautin kuinka nää pisarat käy vasten varpaita, kasvoja ja joka paikkaa! Aij että mä rakastan vesisadetta! :) Niin puhdistavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Mäkin tykkään näin kesällä <3

      Poista
  2. Mäki harkitsin eilen lähteväni pyöräilemään, mutta en sitten sateen takia viitsinyt. Ois vissiin kannattanu, tästä postauksesta päätellen. :) Pyöräilin sitte tänään pitkästä aikaa ja ai että ku oli mukavaa! Ps. Mä oon se, joka osti sulta Isot kivet -verhon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi <3 Ollaan siis puolituttuja :) Joo, oli ihana polkea sateessa. OIkeestaan sitä itekin aika usein jättää lähtemättä lenkille tai pyöräileen just sateen takia, vaikka eu kannattais ;) Terkkuja!

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne