Minun / Min

25. elokuuta 2014

Sisustusliike
Lovely pendants
Poola Kataryna
House doctor

Kinfolk magazine
Interior shop

Tällä kertaa "more is more", en säästele kuvia! Pakkohan minun oli käydä välittömästi katsastamassa uusi liike MINUN/MIN. Liike avasi ovensa viime Lauantaina Vaasan keskustassa. Totean sen olevan minun simppeliin makuuni sopiva. Tämän kaltaista liikettä olen kaivannut Vaasaan. Sisustusliikkeitä on, mutta niissä myydään omaan makuuni liian ruudullista, raidallista ja romanttiseen suuntaan taipuvaa kamaa.  Min/Minun myy muunmuassa merkkejä HAYMONTH OF SUNDAYPOOLA KATARYNA ja HOUSE DOCTORIA. Toisin sanoen täydellistä Tanskalaista designia ja kotimaista laatua. Käykää tutustumassa! Terveiset supermukaville omsitajille!

/Ties vaikka pian saisin ostaa suosikkilehteni KINFOLKIN postauksen liikkeestä. I hope!/


14 kommenttia

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne