Uusi blogirakkaus

19. elokuuta 2014

Lovely bright interior

Hyvää iltaa! Sen ansiosta, että blogini siirtyi jokin aika sitten INDIEDAYS INSPIRATION BLOGIYHTEISÖÖN, olen löytänyt loistavia minulle uusia blogeja. Ajattelinkin esitellä niistä muutamia tällä viikolla. Majan MUSTA OVI BLOGI saa sydämeni lyömään muutaman ylimääräisen kierroksen joka kerta, kun klikkaan sen auki. Aivan mielettömän ihana koti ja blogi! Todellista lepoa visuaalisen ihmisen silmälle. Suosittelen lämpimästi! Kenties olette jo tutustuneet? Kuvat: Maja/Musta Ovi.

/Syksyllä on kiva löytää uusia blogeja. Täyttäkää kommenttikenttäni omilla suosikeillanne kiitos!/

17 kommenttia

  1. Kiitti vinkistä - minäpä piipahdan tuonne. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva, että liityit Indiedaysiin! En olisi SINUN blogiasi löytänyt ilman :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Ja nyt mä tsekkaan sut!! ;)

      Poista
    2. Niin ja olinhan mä käynny sullakin jo aiemmin. Kiva blogi <3

      Poista
    3. :) kiitos. Olin intona, kun löysin blogisi. Niin harvoin on aikaa oikein etsimällä etsiä uutta luettavaa. Siivosin eilen blogilistaltani pois yli 100 blogia. En siksi, että en olisi enää pitänyt niistä, vaan siksi että suurin osa oli jo lopettanut. Osa KOLME VUOTTA sitten!! Kun ei ole aikaa, niin ei ole :( Pitäsi varmaan tehdä postaus, missä huutelee uusia blogeja. No, mutta tästä nyt ainakin tuli yksi lisää lukulistalleni :)

      Poista
  3. Samanlaista jännitystä aina ilmassa, kun huomaan uuden tekstin tulleen ja klikkaan sen auki! Ihan huikea koti :)

    VastaaPoista
  4. Tuttu blogi ja sen Inkkarin kautta tosiaan löytynyt monta uutta luettavaa.

    VastaaPoista
  5. Musta ovi on yksi omistakin suosikeistani! Törmäsin tänään ekan kerran tähän blogiin ja tykkäsin! http://valkoinenpuuhevonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Joo, valkoinen puuhevonen on kiva....itsekin olen joskus tsekannut <3

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne