Pukeutumisvinkkejä, korkkareita ja kivaa seuraa

25. syyskuuta 2014


High heels


Kati Koskiniemi-Väisänen
Party
Iltaa! Lenkki tehty. Ilma oli kuulas ja raikas. Monet Vaasalaiset bloggarit ovat tänään kirjoittaneet korkkareista. Samoin teen myös minä. Ihastuttava ystäväni TUULA järjesti muutamille vaasalaisille bloggareille "korkkarikoulun". Itse en käytä korkkareita juuri koskaan, mahdollisesti kerran vuodessa. Eilen valitsin kenkäkaupan hyllystä korkeat korot. Johanna Koo koroilla on kuin bambi liukkaalla jäällä. Kävely onnistui silti yllättävän hyvin. Sain loistovinkit "Vaasan upeimmalta naiselta", stailisti Katriina Koskiniemi-Väisäseltä. Kyselin häneltä myös pukeutumisvinkkejä. Ilokseni Kati kertoi, että eilinen vaatetukseni oli minun vartalotyypilleni sopiva. Olen vartalonmallilta suora. Sääreni ovat osa, jota minun tulee korostaa. Ne ovat kuulemma kapeat, pitkät ja hienot. Minulle sopivat tiukat housut, pitkät yläosat ja rouhivat kengät. Ilta oli loistava! Kiitos Tuulalle, Katille ja ihastuttaville blogiystävilleni. 

Huomenna on "muuotiperjantai". Aion esitellä teille upean ekomekon. Saatte myös alennuskoodin YALOON, liikkeeseen jossa mekkoa myydään. Hyvää yötä! Kauniita unia!

2 kommenttia

  1. Olipas kiva törmätä kuvaan Katista, ehkä yksi Vaasan mieleenpainuvimmista ja positiivisimmista persoonista!! :) ISot terkut Tanjalta, jos vain muistaa minut vielä vuosien takaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Kati on aivan ihana <3 Terkkuja ihanalle Tanjalle <3 <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne