100 prosenttista suomalaista koivua! Korvakoruasiaa!

21. lokakuuta 2014

Wooden earrings

Järkyttävä kirjoittaa ensiksi postaus kiusaamisesta ja sen jälkeen näinkin pinnallisesta aiheesta, kun korvakorut. Toisaalta elämä on sellaista. Ilot ja surut, kivat ja tylsät asiat kulkevat käsikädessä. Toinen seuraa toistansa. Lähdemme Torstaina Vantaalle siskoni perheen luokse. Luvassa on täydellistä hengailua läheisten kanssa. Lauantaina osallistun ID:n blogigaalaan ensimmäistä kertaa. Olen monesti myöhässä asioiden kanssa. Tämä koskee myös ihastustani POOLA KATARYNAN puisiin koruihin. Toki olen noteerannut vaneriset korut jo kauan sitten, mutta jostakin syystä vasta nyt olen saanut päähäni, että haluan puulinnut korviini. Tätä kutsutaan "visioksi". Näen kokonaisuudet ajatuksissani.  Rakastan eettisiä tuotteita ja nämä linnut ovat sellaiset. Korvakorut ovat valmistettu sata prosenttisesta suomalaisesta koivusta, Suomessa. Toinen kotimainen koruja valmistava suosikkini on NOUSEVA MYRSKY. Omistan heidän GRANIITTI KORVAKORUT ja ne ovat eniten pitämäni korut. Hei, ostetaan suomalaista! Tuetaan käsityöläisiä ja yrittäjiä, siinä olisi suomen tulevaisuus! Mukavaa Tiistai-iltaa! Huomenna on luvassa koulupäivä. Tsekatkaa INSTAGRAMMIANI, siellä saattaa vilahtaa sisustusaiheisia opiskelijakuvia.

/Lupaan esitellä juhla-asuni Lauantaille myöhemmin. Ainakin kenkäasia on kunnossa. Ostin tänään Gaborin mokkaiset kiilakorkoavokkaat. Ne ovat kengät, jotka tuntuvat jaloissa tossuilta./

2 kommenttia

  1. Minulla on nämä, mutta ääh kun en ole tottunut niin painaviin koruihin. Mutta tykkään niistä paljon silti :)

    VastaaPoista
  2. ihanat on mä vaan en ollu tajunnu et on noin isot,just mun makuun!

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne