Johanna Koon miehet ja ikäpaljastus

6. lokakuuta 2014

Green Forrest

Kid
funny picture
Brown Mushrooms
my kid

Miesten kanssa metsässä! Minulla on kaksi ihanaa miestä, yksi iso ja yksi pieni. Talomme molemmilla puolilla on metsää. Tuntuu hienolta, että vaikka asumme hyvin lähellä kaupunkia, on asuinalueemme vihreä, rauhallinen ja luonnonläheinen. Muutama päivä sitten menin miehieni kanssa metsään ja meillä oli niin mukavaa! Alin kuva on tosin eiliseltä rantareissulta. Pieni blondimieheni on niin söötti! Hän on hellä elohopea! Koska hän on nopea, kutsumme häntä nimellä "flashboy". Iso miehenikin on todella energinen tapaus. Hän on varsinainen Crossfit-fani, treenaa päivittäin. Nämä tyypit pitävät minutkin virkeänä. Paljastus! Osa teistä jo tietääkin, että menin naimisiin 5-vuotta nuoremman miehen kanssa. Itseasiassa ilmassa oli tavatessamme hiukan ikäkriisiä. Hän oli tuolloin 24 ja minä jo melkein 30. Pelkäsin suunnattomasti, kun minun piti kertoa hänelle ikäni. Ajattelin mielessäni, että hän ei koskaan huoli "vanhaa" naista. Nykyään ajatus naurattaa! Mukavaa Maanantai-iltaa! Kun iso mieheni tulee Crossfit-treeneistä, lähden minä lenkille. Ajöss!

/Tunnustan julkisesti, että aloitin tänään "sokerilakon". Sokeri on mieletön koukku. Syön toki hunajaa ja hedelmiä, mutta karkit ja limsa ovat nyt pannassa. Kerron tämän siksi, etten sortuisi niin helposti. Olisi noloa kertoa teille huomenna, että söinpä suklaata. Leveä virnistys tähän kohtaan! Liittykää seuraan!/

8 kommenttia

  1. Mä oon niin mukana!Sun lakosta tietämättä alotin aamulla;nyt särkee päätä...tiiä sitten johtuuko suklaan vai cocacolan puutteesta;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, mahtavaa!!! Pari kertaa on tullu tänään fiilis et ottas karkkia kulhosta joka on kaapissa. Pitäs varmaan heittää ne roskiin. Se on totta et jos on kotona tulee herkemmin sorruttua....olen pysynyt lujana. Tsemppiä!! Kerro ihmees välillä miten menee...sokeri on ihan hirvee koukku ja myrkky :/

      Poista
  2. Crossfit kiinnostaisi minuakin, nyt on vain lenkkeilyn varassa tämä meikäläisen kuntoilu ja tuntuu, että iän karttuessa ei enää riitä. Tsempit sokerilakkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Crossfit on tosi hyvä ja monipuolinen ja monet treenit voi tehä myös kotona...Mäki oon joskus tehny...valitettavasti toi itsekuri ei ole yhtä luja kun mun miehellä :/

      Poista
  3. Metsässä on niin rauhoittavaa kuljeskella. :)

    VastaaPoista
  4. Minä kanssa tulen mukaan sokerilakkoon, ainakin karkkien syömättömyyden muodossa. On se kumma että aina vaan sortuu niitä syömään, vaikka jo etukäteen tietää että kun on syönyt itsensä ähkyksi karkeista, niin paha olohan siitä seuraa!

    Ihanat miehet sinulla, vaikka isompi piileskeleekin tehokkaasti puun oksien takana :)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne