minun | min ja auto rikki!

8. lokakuuta 2014

Scandinavian design

Asia on nyt niin, että elämme pimeitä aikoja. Olenkin tänään valinnut kuvien ottamiseen INSTAGRAMMIN. Kuten olette myös mahdollisesti huomanneet, olen löytänyt VSCO CAM apsista uuden suosikkifiltterin. Kestäkää! Kyllä minä vielä muutakin tulen käyttämään. Rakastan kyseistä usvaista efektiä. Veljeni naureskelee Instagrammille. Hänen on vaikea ymmärtää, että kuvat, joita on kautta aikojen yritetty eri menetelmin saada valoisiksi ja tarkoiksi, tehdään tarkoituksella värittömiksi ja suttusiksi. But I like it! Postauksen kuvat ovat MINUN / MIN liikkeestä. Olen käynyt kaupassa jo useaan kerran. Minusta on niin mahtavaa, että Vaasa on lopultakin saanut tämän kaltaisen liikkeen. Meillä on paljon "Riviera Maison" tyylisiä ja "maalaisromanttisia" sisustusliikkeitä. Ei niissä vikaa ole, mutta ne eivät vain ole se "minun juttuni". Ostin liikkeestä kaksi kivaa asiaa, jotka liitän "valoisaan yllätyspalkintoon". Jos haluat voittaa pienen tunnelmallisen palkinnon, vastaa kysymykseeni olohuoneen valaisimestanne TÄÄLLÄ! Arvon voittajan Perjantaina! Arvonta syntyi täysin fiilispohjalta. Yhtäkkiä, huvitti vain lahjoittaa jotain kivaa syksyänne piristämään.

/Muuten, ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin itseni naiseksi ratin takana. Hain vanhinta tyttöäni koulusta. Yhtäkkiä alkasi kuulua rohinaa ja tajusin autonrenkaan puhjenneen. Pysähdyin heti ja soitin miehelle. "Ööö, kulta mitä mä teen?? Tästä taisi mennä jokin rikki". Onneksi olen tänään hyvällä tuulella, muuten olisi saattanut mennä manailuksi. Istuimme tyttöni kanssa 40 minuuttia autossa Kirkkopuistikolla ja Instagrammailimme. Meillä ei ollut kiire mihinkään ja sade piiskasi voimalla tuulilasia./

//Minun / Min liikkestä löytyy muutamia kivoja uutuuksia. Tutustukaa liikkeen FB-sivuilla HAY:n kynttilänjalkaan LUP ja marmorikaulimeen. Aivan ihastuttavia. Itselleni ostin, arvaatteko minkä? Se on paperia. Kiitos muuten loistavalle mallille!//

3 kommenttia

  1. Voi että tämä blogisi on ihana ♥ Tykkään kovasti. Kirjoitat niin mukavasti, että pakko lukea joka posti!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja aivan lemppari on tuo vsco cam, löysin sen vasti-ikään!! Ja uusi rakkaus heti! :) Ja pitipä heti käydä etsimässä sut instasta, en vielä seurannutkaan aiemmin, mutta asia korjattu nyt!!!! :) Huikeaa menoa sielläkin:)

      Poista
    2. Voi ihana <3 <3 Mahtava kuulla Jenni! Nää kommentit merkitsee tosi paljon sillä itse on sokea omille touhuilleen ;) Mäkin etsin sut Instassa <3 Mukavaa Torstaita!

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne