Minä Tuulihattu ja paikka jota en kodistamme esittele

30. marraskuuta 2014

Grey Ikea pendant

Bright sunlight
Black and white kitchen
organized storage

Sponsoroitupostaus/Ikea. Hyvää Sunnuntai-iltaa! Olen tuulihattu! Alkuperäisissä suunnitelmissani olisin tänä iltana julkaissut "Minimalistin Jouluvinkit" postauksen, mutta päätinkin viimehetkellä muuttaa mieleni ja jakaa IKEAN kanssa tekemääni yhteistyöhön liittyvän jatko-osan. Kirjoitin "KESTÄVÄMPÄÄ ARKEA! HALUAN LÄPINÄKYVÄN SÄILYTYKSEN!!" postauksen muutama viikko sitten. Viimeviikolla Ikea toteutti toiveeni ja lähetti minulle laatikollisen läpinäkyviä 365+ SARJAN säilytyspurkkeja. Nyt meillä on läpinäkyvä säilytys. On todella helppo nähdä mitä kaapissamme on. Suosittelen organisoimaan kuiva-ainekaapit uuteen uskoon! Se helpottaa kummasti  arkea!
Keittiö on kodistamme se paikka, jota en mielelläni esittele. En tykkää mustavalkoisista "kaakeleistamme" tai miksi näitä kutsutaan? Mielestäni meillä on tylsä keittiö tai sitten olen vain yksinkertaisesti kyllästynyt. Toissapäivänä paistoi aurinko. Olen edelleen sitä mieltä, että aurinko on paras sisustaja.  Keittiömmekin näytti hetken raikkaalta. Kaapit ovat meillä aina melko hyvässä järjestyksessä. Ehkä siksi, kun tavaraa on vähän. Yllätyksiä ei juuri ovien takaa paljastu, sohvan ja sänkyjen alta kylläkin. Mikä on kodissanne paikka, joka pysyy suhteellisen hyvässä järjestyksessä? 



2 kommenttia

  1. Onpa ihanan järjestyksessä. Mulla tahtoo aina kertyä varsinkin niille hyllyille, joille en kunnolla yletä. Eli lähes kaikille ;)
    Jännä miten toiset näkevät asiat eri valossa. Musta tuossa teidän välitilan laatassa on jotain jännää boheemia fiilistä. Jos vetimetkin vaihtaisi mustiksi ja vähän rennommiksi, auttaisiko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois ehkä auttaakin ja sitten olen haaveillut tasojen vaihtamisesta....se auttaisi varmasti eniten ;) Ja eipä tuohon nyt paljon laattojakaan menis jos vaihtas ...hehe ja mies pyörittelee silmiään ;)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne