Uudet hiukset, kevyt pää ja hiukan stressittömämpi olo

18. marraskuuta 2014

New red hair

Hyvää iltaa! Kävin tänään FLOWSSA. Menin jälleen asenteella, että Ani saa tehdä suunnilleen mitä haluaa. Joka kerta lähden tyytyväisenä, niin myös tänään. Yllättäen minulla on nyt otsatukka. Sellaista minulla ei ole ollut vuosiin. Tykkään! Vaihtelu virkistää aina!
Muuten päivä on kulunut koulutehtävien parissa. Paljon kaikkea! Stressi on hellittänyt hiukan ja fiilis on kevyempi. Lähipäivinä luvassa on blogitapahtumia ja kivoja juttuja. LIGHTS ON projektikin etenee. Olen hiukan myöhässä lampunvarjostimeni kanssa. Itseasiassa, jos rehellisiä ollaan, olen ollut myöhässä lähestulkoon jokaisen juttuni kanssa. Matti on siis myöhässä, mutta ei voi mitään. Leppoisaa Tiistai-iltaa! 

4 kommenttia

  1. Aivan ihanat hiukset. Sopii sulle tosi hyvin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju <3 <3 On niin kevyt fiilis päässä ;) Terkkuja sinne ihunalle pinkille <3

      Poista
  2. Tosi kiva uusi kampaus, tykkään! Ja tykkään kovasti myös blogistasi, vaikken ole tainnut aiemmin edes kommentoida. Ryhdistäydynkin vastedes sillä saralla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa <3 <3 Joo, mä siis rakastan kommentteja ja varsinkin kun ne ovat tällaisiä ;) Terkkuja ja mukavaa viikonloppua!

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne