Kauniita bloggareita ja tyylikkäitä mustavalkoisia kuvia

4. joulukuuta 2014

finnish bloggers

Long lovely nails

Bloggers on the road

Funny girls

jewell
sweet girls

En kestä!! Tämä on yksi niistä päivistä, kun jonossa on miljoona blogipostia. Minulla on listallani lukuisia eri aiheita kuten esimerkiksi REKO, neuvolakuulumisia, äitiyttä, Lapuan Kankurit, kirkasvalolaite, valaisinkehikot ja vaikka mitä. Pidän siis blogissani "hullun illan" ja postaan ainakin vielä yhden postauksen tämän jälkeen! Mä niin pesen teidät posteillani! Sain tänään käsiini kuvat SALKARIN bloggari-illasta.  Upeita kuvia ja loistavia bloggareita. Kuvissa minun lisäkseni ihanat ANI JA JANIKAHANNAHANNMARIASTUULA ja RIIKKA.  Makeeta porukkaa ja kivat kuvat, jotka otti taitava Jonas Udd. 


2 kommenttia

  1. Hih, kiitos linkistä ja vinkistä ;) Mulla kans ihan sama positiivinen "ongelma" eli paljon olis kuvia ja postausideoita, muttei aikaa postausten tekemiseen! Ja mä vielä tuun sit kahville joku päivä ;D

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne