Hyvä äiti fiilis, Gray´s Anatomy ja blogin loppuko?

17. tammikuuta 2015

Instagram Kuvakollaasi

Lauantai! Olen totisesti loistanut poissaolollani blogimaailmassa. Kulunut viikko on ollut monessa suhteessa hyvin erilainen. Palasin hoitajan hommiin, hengailin lasteni kanssa yksin ja kävin kirpparilla. Alkuviikosta olin töissä. Totean töideni suhteen olevani innoissani. Loppuviikosta mieheni lähti reissuun ja vietin kaksi päivää lasteni kanssa yksin. Totean vain "kaksin on kaunihimpi". Tänään kävin kirpparilla melkein kahden kuukauden tauon jälkeen. Lähdin etsimään isoille tytöille luistimia. Löysin! Kahdet hyväkuntoiset luistimet maksoivat yhteensä viisitoista euroa. Ajoin kirpparilta kaupunkiin ja vein löytöni teroitettavaksi. Putsasin luistimet ja ostin niihin uudet nauhat ja suojat. Tämän jälkeen minut valtasi "hyvä äiti fiilis". Tunnustan olevani "huithapeli" lasten talviurheiluvälineiden kanssa. Itseasiassa on melko rasittavaa pitää huolta neljän lapsen urheiluvälineistä. Suksia, sauvoja, eriparimonoja ja luistimia. Jokainen vuosi jonkun jalka on kasvanut ja on hankittava ainakin yhdet uudet. Urgh! 
Blogi on ollut hiljainen syystä, että ensimmäistä kertaa olen havahtunut pohtivani sen lopettamista. Olen kirjoittanut aktiivisesti yli viisi vuotta. Miettikää, yli viisi vuotta. Luulen tosin, että tämä on vain ohimenevä mielentila. Osaisinko elää ilman sinua siellä? Ilman blogia? Uskallan ehkä epäillä. Kuka sinä olet? Kerro minulle! Juuri sinä, siellä ruudun toisella puolella. Mukavaa Lauantaita! 

/Harmittaa saituruuteni. Kirpparin hyllyssä lojui "Gray´s Anatomy". En ostanut, harmittaa!/

//Tsempatkaa minua! Saatan olla sellaisen tarpeessa aivan muutenkin. Sanokaa minulle vaikka pari kivaa sanaa <3>

39 kommenttia

  1. Mä niiin tiedän ton, kun tarvii vähän jotain josta ottaa kiinni. Me EI pärjätä ilman sua Jossu! Oon onnellinen, että just sinä tulit ostamaan mun Koko-mukit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, nimenomaan <3 Ja mä oon niin onnellinen et mä tulin ne mukit ostamaan <3 Susta on tullut yksi mun elämäni tärkeimmistä ystävistä <3

      Poista
  2. Ja minä luen aina sinun postauksesi ja aika usein kommentoinkin. Mukavaa viikonlopun jatkoa! Ja hienot luistimet löysit halvalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Kristiina <3 Olen joka kerta niin iloinen sun kommenteista! Ne tekevät tästä hommasta järkevää <3 Kiitos, että olet siellä!

      Poista
  3. Oho. No nyt oli melkoinen yllätys. Sä oot viimeinen ihminen, jonka uskoisin lopettavan. Tai edes harkitsevan. Niin aikaansaava, innostunut ja innostava. Et sä kyllä ilman osaisi olla ! Ethän ?

    Ihanaa lauantaita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, no en mä kyllä ehkä osais olla ilman ;) Kait tarvitsen vain jotain vahvistusta ja sanoja siitä, että juttuni merkitsevät jotakin. Ihana Laura <3 Terkkuja!

      Poista
  4. Mitä helvettiä sää horiset :D Sinä et koskaan lopeta, mutta välipäiviä voi pitää. Meillä on muukin kuin tämä virtuaalielämä!

    VastaaPoista
  5. Sä oot kyllä niin tehokas etten uskpisi sun miettivän lopettamista mutta toisaalta ymmärtän sun ajatuksia hyvin. Mä olen kirjoittanut "vasta" 2 vuotta mutta päivittäin mietin että lopettaisinko ja sitten pienen tauon jälkeen kuitenkin kirjoitan jotain. Mua latistaa tämä pimeys ja surkeat kuvat, ehkä sullakin vaan jotain synkän talven fiiliksiä?Odotellaan kevättä ja uusia inspiksiä, eiks vaan? :) Ja pieni tauko aina innostaa lopulta jatkamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mua latistaa myös kirjoittaa tällä puhelimen näppiksellä, hah :)

      Poista
    2. ;) heheh, joo ja on näitä blogivuosien varrella näitä fiiliksiä aina tasasin väliajoin ;) Sit mä oon vähä sellanen on ja off tyyppi eli jos teen niin teen aina 100 lasissa tai en ollenkaan ;) Joo, on tää vuoden aikakin tietty aika tympee. Tällasia fiiliksiä mulla on usein kun on monia asioita elämässä jotka kiinnostavat yhtäaikaa. Myös ajatus pelkästä oikean elämän elosta koukuttaa...siis tiedätkö et tuunailla ja puuhata rauhassa kaikkea ja käydä töissä niin kun muut tekee, jotka eivät bloggaa ;) Terkkuja Jennalle <3 Kiitos kommenteista<3 <3

      Poista
  6. Täällä lukija, joka lukee jokaisen postauksesi ja joskus myös kommentoi - löysin blogisi vähän aikaa sitten ja se saa aina yhtä hyvälle tuulelle, kirjoitat hauskasti ja kirjoituksissasi on elämää. Älä siis lopeta :). Tervetuloa vierailulle myös minun pieneen blogiini kun ennätät :)

    VastaaPoista
  7. Se on tämä ankea, tuulinen ja vetinen talvi kun puhuu. Odotahan vain, kun saat kevättä rintaan niin jo alkaa taas kirjoitussormia syyhyttää. Joten ei yhden kyllästyttävän, arkisen ja pimeän hetken takia tarvitse edes harkita bloggauksen lopettamista. Lukijasi (itseni mukaan lukien) menettävät uskonsa omaan raapusteluunsa, jos sinä lopetat.

    T. Täysin arkista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 Aivan, paljon voi laittaa tän kelin piikkiin ;) Kiitos ihana Kristiina kommentista <3

      Poista
  8. Heippa sulle, Duracell-pupu! Sulla tuntuu olevan sellainen tahti, että ihan hengstyttää! Hengähdä hetki vaikka blogin kanssa ja postaile rauhalliseen tahtiin, ettei iske stressi. Tykkään kovasti avoimesta tyylistäsi, joten täällä sitä hengaillaan, vaikka vähän harvemminkin postailisit!
    Täällä pähkäilen neljän lapsen hiihtokamojen kanssa... Tiedän siis tuskan!
    Ihanaa sunnuntaipäivää! Ulkona on kovin harmaata, mutta kynttilät pöydällä tuovat auringon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi uskollinen Nonnaliini <3 Todennäköisesti järjestän hiukan uudelleen tätä blogijuttuani :) Ehkä mä alotan slowbloggingin ;)

      Poista
  9. Tämä on kyllä siitä jännä maailma, että aina tasaisin väliajoin sitä myös itse pohtii olisiko jo aika lopettaa ja onko elämässä muutakin ja silti aina viiimein tulee siihen tulokseen, että kivaahan tämä on ja ei tämän tarvitse niin vakavaa olla, vai tarvitseeko ;) ? Siellä on kyllä jo kunnon katras kasassa ja arjessa varmasti monta muuttuvaa tekijää ja minä kun muistan sinut silloin vuosituhannen alusta vähän toisenlaisista merkeistä ;) no, ajat muuttuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi niin mehän ollaaan tosiaan jostain tuttuja ;) Kiitos kommentista <3 <3

      Poista
  10. Jag är Christina. Hittade din blogg via Joanna kanske och gick modigt men nervöst med i facebookgruupen. Gillar din blogg för att jag får träna min finska samtidigt som jag får läsa om för mig nya intressen: mini alism och att leva lite enklare. Snälla, sluta inte blogga. Ta paus om du behöver, men sluta inte. Ps. You've got mail!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 <3 Fina Christina! Jag har läst mailet :) Kram på dig

      Poista
  11. Täällä blogiasi lueskelee edelleen Hurmioitunut, tosin hävettää kuinka laiskasti kommentoin. Iloitsen kuitenkin blogistasi. Se on täysin erilainen kuin omani ja sehän siinä viehättää. Jokainen bloggaa tyylillään ja toisen ideoista voi joka tapauksessa saada ideoita, inspiraatiota ja hyvää mieltä. Sä olet arjen sankari! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sinäkin ihan edelleen siellä <3 Kiitos ihana kommentista <3

      Poista
  12. Kuin myös toivon ettet bloggaikua lopeta. Tykkään.

    VastaaPoista
  13. Sä oot nainen joka puhkuu energiaa! Höpsis lopetus-aikeille! ;-)

    VastaaPoista
  14. Ehei, pois tuommoiset lopetusajatukset! "Anna blogin kulkea oman elämän mukana" oli erään viisaan kommentoijan neuvo kun itse pohdiskelin näissä tunnelmissa viimeksi. Niin sen pitää olla. Älä vaan lopeta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä neuvo tuo...terkkuja Aniliinille <3 <3

      Poista
  15. Ehei, et sä mitään lopeta kun mäkin vasta löysin tänne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Tiia <3 Joo, no ei kait täs nyt sit voi lopettaa ;) Tervetuloa!! <3

      Poista
  16. Täällä tuore äiti seurailee kokeneemman äidin arkea ja ajatuksia! :) Tosin olen seurannut jo kolmisen vuotta, mutta nyt äidin näkövinkkelistä. Mukavaa viikkoa!

    Annukka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3 Onnea tuoreelle äidille <3 <3 Hyvää tulevaa viikkoa!

      Poista
  17. Öö, kommenttini taisi kadota bittiavaruuteen.

    Täällä Oulussa asuva graduaan kirjotteleva opiskelijatyttönen. Blogisi on virkistävää luettavaa. Sinulla on niin kivoja ajatuksia ja erilainen elämäntilanne kuin itsellä. Tsemppiä ja jaksamista, kohta se kevät jo tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura <3 <3 Onneksi tulee kevät!! :) Terveisiä Ouluun ja tsemppiä gradun tekemiseen!!

      Poista
  18. Blogiasi on kiva lukea. Olet positiivinen ja "pilke" silmäkulmassa kirjoittava. Älä lopeta!!! Ihana Johanna!

    VastaaPoista
  19. Eka kerran selasin blogiasi ja tätä juttua jäin lukemana ajatuksella.
    T. Neljän lapsen äiti, joka meni kauppaan ja osti kolmet luistimet. Ja vieläkään en ole tarkistanut sopiiko monot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Erja <3 Juuri näin...mäkään en ole uskaltanut sovittaa vielä monoja ;) Ihana kun olet täällä! Tsemppiä <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne