Lupauksia yksinkertaisemmasta vuodesta

6. tammikuuta 2015

Laadukkaita korvakoruja

Jes! Tämä päivä kului kuuratessa. Mäntysuopa tuoksuu ja fiilis on kiva. Tänään olen laittanut kalenterit ajantasalle ja suunnitellut blogisarjaani "Yksinkertaisempi Vuosi". Joka kuukausi käsittelen aiheen liittyen kodin ja elämän organisointiin. Jokaisen postauksen yhteydessä haastan sinut tekemään konkreettisen teon kotonasi. Tästä tulee todella kivaa! Olen itsekin innoissani! Postauksen kuvassa näette ainoat korvakoruni. Ennen vanhaan minulla oli lukuisia pareja halppiskorviksia ja koruja. Reilu vuosi sitten kilahti, kun huomasin käyttäväni vain neljää paria noin kahdestakymmenestä korvisparista. Siitä se sitten lähti. Myin arvokkaammat pois ja vein loput kirpparille. Nykyään omistan POOLA KATARYNAN PUISET LINNUTPERNILLE CORYDONIN BIG OPEN COINITNOUSEVAN MYRSKYN GRANIITTITEFVA ATTLINGIN KISSES FOR EARS ja mieheni ostamat isot hopeiset renkaat. Laadukkaita korviksia jotka ovat ahkerassa käytössä. 
Huomenna alkaa arki. Minä tykkään arjesta ja sen haasteista! Hyvää yötä!

2 kommenttia

  1. Mua taas vähän pelottaa alkava arki, sillä se tuo eteen niin uudet haasteet ja kuviot. Mutta kai se sumplimisella hoituu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoituu! Selätetään haasteet! Mullakin on aivan uusi tilanne, kun aloitan työt keskussairaalassa uusilla vaativilla osastoilla. Lippu korkeelle ja sumplitaan! hali sinne <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne