Koukussa Polyvoreen ja minimalistin miehen vaikeat olot

17. helmikuuta 2015


Black & Grey

Black & Grey by johanna-koo featuring black eye makeup


Hyvää iltaa! Koska sisustusrintamalla on hiukan hiljaista, blogataan vaatteista. Olen koukussa POLYVOREEN. Palvelu on mitä mainioin! Löysin sivut jo kauan sitten, mutta vasta nyt olen niitä käyttänyt. Polyvore on täydellinen työkalu settien kokoamiseen. Muuten alkuviikko on kulunut työn ja siivouksen merkeissä. Tänään tyhjensin vaatekomeron. Kierrätykseen lähti isot määrät kuteita. Rakastan kaappien organisointia. Se on yksi asioista, joissa uskallan väittää olevani todella hyvä. Vaikka kotimme olisi ulkoisesti kuin kaatopaikka, on kaapin sisältö useinmiten hyvässä järjestyksessa, siis jos se on minusta kiinni. Minä olen minimalisti, mutta mieheni ei. Levitin sängyn päälle hänen treenisortsinsa joita oli yhdeksän. Sanoin ystävälliseen äänensävyyn "valitse, vain neljät saa jäädä". Virne. Minimalistin miehellä on välillä hankalaa. Hän kun haluaisi säilyttää kaiken, koska tavarat/vaatteet voi olla "bra att ha". Nyt lenkille!

/Olen valinnut sunnuntaina ja tänään kaksi uutta blogia BLOGIVAASAAN, KLIK! Suosittelen tutustumaan./

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne