Mieletön #vaatehaaste, laske vaatteesi!

28. helmikuuta 2015

Vaalean sävysiä paitapuseroita
Peruspaitoja

Kamelin värinen villatakki nahkaisilla yksityiskohdilla

Pehmeät villatakit

KUNINGASKULUTTAJAN toimittajat avasivat kaappinsa ja laskivat vaatteensa. Syntyi ehkä mielettömin #vaatehaaste ikinä. Päätin ottaa haasteen vastaan ja laskin vaatteeni. Mukaan tuli ottaa myös kaikki ulkovaatteet, alusvaatteet, sukat, hanskat ja hatut. Minulla on 157 vaatetta. Jos olisin suorittanut laskennan kaksi kuukautta sitten, ennen vaatteiden organisointi projektia, olisi tulokseni ollut paljon enemmän. Osalla lukemat ovat olleet huikean korkeita. Uskon, että tämä haaste saa itsekunkin pohtimaan vaatteiden ja tavaran paljoutta. Kaapistani löytyy nykyään muunmuassa viisi paitapuseroa, viisi neuletakkia/gardigania ja seitsemän mekkoa ja tunikaa. Mekkoja on hiukan liian monta. Yöpaitoja, urheiluvaatteita, pipoja ja hanskoja omistan todella vähän. Haastan sinut laskemaan vaatteesi! Montako omistat?? Postauksen kuvissa tämän hetkisiä vaatesuosikkejani. Mukavaa Lauantai-iltaa!

/Paitapuserot HM & Åhlens, vaalean beige takki nahkaisilla yksityiskohdilla sekä kamelin ja viininpunainen neuletakki Lindex ja musta neuletakki InWear/



10 kommenttia

  1. Challenge accepted! Bloggar om det imorgon. :)

    VastaaPoista
  2. Olen todella innokas ottamaan osaa kaikkiin blogihaasteisiin MUTTA nyt tuli eteen sellainen juttu,
    joka on minulle mission impossible ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, olisko liian suuri luku vai menisikö laskuissa sekaisin? ;) hehehe

      Poista
  3. Huh, mulla on mielestäni vähän vaatteita, mutta uskaltaisinkohan laskea... Tulisi samalla siivottua vaatehuone. Jonka lattia on muuten täynnä kaikkea muuta kuin vaatteita... Ne voisi ainakin siivota pois. (Näin se ajatus harhailee.)
    Olen miettinyt kovasti näitä paljonko vaatteita ihminen tarvitsee - asioita. Mulla on esim. vaatekaapit sekä mökillä että kotona. En juurikaan kuljeta vaatteita ede takaisin, vain sen, mitä päälle laitan, ja jotain aivan erityisiä vaatteita. Omistan kuitenkin vaikkapa lenkkarit, kumpparit, crocsit, vaelluskengät ja ulkoiluasut kaksin kappalein. Se helpottaa elämää aivan tuhottoman paljon.
    Kerran siivosin muuten miehen vaatekaappia ja sieltä vasta vaatehamsteri löytyi! 52 t- paitaa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, joo mullakin mies säästäis kaikki ja hankkis lisää ;) Terkkuja Sannalle <3

      Poista
  4. Hui hui hui! En oo varma uskallanko. Mulla on menossa tyhjennys. Siis kodin osalta, ei vaan vaatteiden. Olen luopunut 85 tavarasta. Ja sitä ei huomaa missään. Hävettää.

    Harkitsen uskallanko lähteä mukaan. En oo ihan varma haluanko tietää vastausta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) joo kyllähän tää luku olis mulla ollu vähintään kaksinkertainen ennen tätä minimalismiin höyrähtämistä ;) Terkkuja Lauralle <3

      Poista
  5. Olen joskus harkinnut tätä haastetta, mutta on ehkä parempi, että en toteuta tuota :) En halua tietää.
    Ja apua, jos sukat ja t-paidat tms. vielä lasketaan mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah, joo tää on kyllä pelottava haaste ;) Onneksi olin ehtinyt karsia tosi paljon juuri ennen kun tuon bongasin :D Luku olis ollu paljon hurjempi jos olisin muutama kuukausi aiemin laskenut. Terkkuja Mikolle! :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne