Ammattilaisen tekemä pihasuunnitelma ja go pro

4. maaliskuuta 2015

ammattilaisen tekemä pihasuunnitelma

Pihasuunnitelma piirrustus

Mitä kuuluu? Minulla on ollut sinua ikävä! Eletään keskiviikkoa. Maalausprojekti on jälleen käynnissä. Mieheni ja veljeni maalaavat, minä istun tässä. Alkuviikko on kulunut töissä. Huomenna alkaa koulu kurssilla huonekalun entisöinti/kunnostus. Kivoja puuhia luvassa!
Iloitsen erityisesti myös siitä, että kuljemme kohti kesää. Tänä vuonna keskitymme pihan kunnostamiseen. Rakas sukulaiseni on ammatiltaan puutarhasuunnittelija. Hän on tehnyt meille täydellisen pihasuunnitelman. On todella upeaa omistaa valmis suunnitelma, jota ryhtyä toteuttamaan. Kiitos S! Osaan sisustaa, mutta puutarhan suunnittelu on minulle täyttä hepreaa.
Nyt muuten paketti rapisee. Me aiomme GO PRO mieheni kanssa! Ajöss!

6 kommenttia

  1. Hyvältä näyttää! Joku sais suunnitella meillekin. Olen aivan onneton laittamaan ja suunnittelemaan puutarhaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan....mä oon kans ihan tumpelo. Löytäsin kivoja kasveja, mutta ei mitään hajuu mitkä menestys tässä maassa ja ilmansuunnissa ;) Terkkuja sinne <3 <3

      Poista
  2. Olispa itselläkin mahdollisuus käyttää tuollaisen puutarhasuunnittelijan palveluksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihan huippu juttu tämä. Tuntuu niin kivalta, kun voi kasvi kerrallaan alkaa etsimään :) Terkkuja Kristiinalle <3

      Poista
  3. Voi kuinka näyttää ihanalta!! Kumpa meillekkin tulisi joku suunnittelemaan! Meillä on samat urakat edessä! Huh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, meillä tää piha on ihan karsee ollu...eikä juuri ole ehtinyt sitä duunaan, mutta nyt pikkuhiljaa :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne