Maalia pintaan ja pa**a tela

1. maaliskuuta 2015

Kalkkipitoinen maali

Maalausprojekti
pientä Pintaremonttia

Inkivääri kalkkimaali

Tänään ei ole mennyt niin kuin STRÖMSÖÖSSÄ. Maalausprojekti alkoi tavaroita etsien. Hankkimani tela olikin pa**a ja katon maalaaminen siirtyy keskiviikolle. Seinille on sudittu kalkkia sisältävää maalia, mutta lopputulos jännittää. Sävy on hiukan tummempi kuin luulin. Pohdin alkuun, jos olisimmekin maalanneet vain yhden seinän. Päädyin kuitenkin siihen, että kaikki seinät maalataan. Jatkoa seuraa! Mukavaa tulevaa viikkoa sinulle! 

/Mun veljeni ja mieheni ruleettaa! Loistavia tekijöitä! Kiitos!/

4 kommenttia

  1. Mun alkoi just tekeen mieli maitosuklaata! Ihana sävy, vaikkei vielä kuiva olekaan :) Mä oon niin miettinyt miten nuo kalkkimaalit toimii ja kuin erilaista niistä sit tulee. Jos ehit niin kerro niistäki jossain vaiheessa :)
    Tsemppiä projektiin..
    Janica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, kerron lisää :) Tuo on kiva sävy. Terkkuja Janicalle <3

      Poista
  2. Minäkin tykkään tuosta sävystä, mukavaa vaihtelua monien blogien täydelle valkoisuudelle. Jään jännityksellä odottamaan lopputulosta! Toivottavasti työvälineet on jatkossa paremmat, että hommat sujuu mutkattomasti. Mahtavaa kun on apumiehiä/käsiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mä haaveilen tummista sävyistä ;) Nyt sujuu hyvin jo ja pian on valmista :)

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne