Mullat vaihtoon vihertumpelot!

19. maaliskuuta 2015

Viherkasvit sisustuksessa

Vihreät lehdet

helppohoitoinen Aloe

peikonlehti

Hei vihertumpelot! Ehkä sinä kuulut viherpeukaloihin, mutta minä kuulun vihertumpeloihin. Rakastan viherkasveja, mutta olen äärettömän taitava tappamaan ne. Tänä keväänä yritys on jälleen kova. Olisin mielummin taitava hoitaja kuin tappaja. Siksipä viikonloppuna perehdyn hiukan viherkasvien hoitoon. Sain tuoreet vinkit kasvien hoitoon yhteistyökumppaniltani ANEMONELTA. Viikonloppuna vaihdetaan mullat! Tämän hetkinen ihastukseni ovat saviruukut. Olen etsinyt saviruukkuja VAASAN ALUEEN FB-KIRPPARIN kautta. Tiedän, että äitini tuo muutaman Ikealta. Hanki välineet, viikonloppuna viherpeukaloidaan!

/Aloe ja ruukku saatu bloginäkyvyyttä vastaan Anemonesta/

1 kommentti

  1. Minä vaihdan mullat aina kesällä, kun voi viedä purkit ulos ja nurmikolla vaihtaa.Tumpelo olen myös kasvien hoidossa.

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne