Minä bloggari / Kuka minä olen?/ Anna minun olla!

8. toukokuuta 2015

bloggari johanna koo

Kuka minä olen? Viimepäivät olen pohtinut asioita laidasta laitaan. Olen miettinyt blogiani, muita ihmisiä, vääntöjä, kääntöä ja rakkautta. Olen Johanna. Olen kevyt hömppä, mutta silti syvä. Inhoan maailman menoa. En tykkää ainaisesta kärttämisestä ja negatiivisesta ajattelusta. Facebook syytää ilmoille jauhantaa ja vahvoja mielipiteitä. Välillä mietin olenko itse vaikea, olenko? Olenko rasittava ja liian vahva? Ärsytänkö? 

En tykkää materiasta, haluan siitä eroon. Silti omistan ja hankin. En tykkää negatiivisista ihmisistä ja ajatuksista. Miksi aina pitää saada sanoa viimeinen sana? Eilen minusta tuntui, että kaikki maailman ihmiset ovat hankalia. Monella on mielipiteitä minusta ja aistin sen. Olen näkyvä persoona, puhun paljon. Välillä pitäisi kait jättää mielipiteensä sanomatta, jättää jokin uutinen jakamatta Facebookissa. Kirjoitan blogia. Se on minun, vaikka sitä sinulle kirjoitan. Jos tykkään anna minun tykätä, jos en tykkää anna minun olla tykkäämättä. Kysyn harvoin muiden mielipiteitä, jos kysyn vastaa silloin. Mainostan, se ei tarkoita sitä, että haluan aivopestä sinut ostamaan. Kerron asioista, koska olen sellainen. Rakastan ihmisiä ja haluan kirjoittamisellani koskettaa. Toivon sen tekeväni! 

Niin, haluan helppoa ja yksinkertaista elämää. Sellaista pehmeää pumpulia, kevyttä ilmapiiriä jossa jokainen pitää huolen omastaan. Haluan positiivista ilmaa, jota on raikas hengittää. Olen Johanna, 43- vuotta. Minulla on neljä pehmoposkista lasta, yksi vahva supermies, musta kissa ja kohta kaksi minikoiraa. Sellaiset asiat ovat elämä! 

Tänään päätin, että minimoin elämääni lisää. En jaa Facebookissa muuta kuin positiivisia. En halua elämäni kommenttikenttiin penää vaan leppoisaa hyväntuulista. Puhutaan kukista ja sinisestä taivaasta, annetaan toistemme olla. Kehutaan vain! Leijutaan positiivisten kanssa samoissa kevyissä ilmoissa ja nautitaan elämästä. Istutan puutarhaani kasvin, uuden alun josta toivonmukaan kasvaa iso keltainen kukka! Aamen!


16 kommenttia

  1. Hei Johanna! Kiva et on joku todella lähellä itseäni. Tekstissäsi löysin paljon myös minua, paitsi en ole facebookissa, juuri tuon takia, en kestä negatiivisia ihmisiä ollenkaan. Nautitaan elämåstä.
    Oikein mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ihana, että olet siellä ja samoilla linjoilla <3 Mukavaa viikendiä <3

      Poista
  2. Mä inhoan Facebookissa sitä, että siellä saa kyllä mielipiteitä niitä edes kysymättä. Jengi jauhaa turhaa *askaa muiden seinillä ja muiden juttuihin. Yyyyh! Rasittavaa!

    Tiedän muuten ton tunteen, kun tietää ärsyttävänsä. Se on inhottavaa!

    Tsemppiä Johanna! Oot ihana <3

    VastaaPoista
  3. Minä taas oon poistanu lähes kaikki ihimiset siitä oikeesta elämästäni, facesa ja chatisa niitä vielä on, mutta ne voi sentään laittaa kiinni, kun ei jaksa. Mutta se viimesen sanan sanonminen, kait se on ihimisluonnosa kiinni. Ois mahtavaa oppia pääsemään siitäki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Joo se on luonnosta kiinni. Luulen, että se tehostuu jos on vielä kaksi samanlaista vastakkain :) Terkkuja sinne <3

      Poista
  4. Välillä on hyvä pohtia asioita syvällisesti. Vaikka itsekin haluan luopua ylimääräisestä tavarasta, niin silti on kiva ostaa jotain uutta tai vanhaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Terkkuja ja mukavaa viikonloppua Aikulle <3

      Poista
  5. Well said! :) Oikein mukavaa ja positiivista viikonloppua koko perheelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna <3 <3 Mukavaa viikonloppua sinne <3

      Poista
  6. Johanna, seuraan blogiasi koska saat minut aina hyvalle tuulelle. Positiivista ja hauskaa elamankatsomustasi voi vain ihailla ja toivon sen tarttuvan vahan minuunkin. Olet hauska ja ihana! -Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi en kestä <3 Olet ite ihana <3 Kiitos tästä viestistä <3

      Poista
  7. Ihana Jossu! Oo just se kuka olet - anna känisijöiden jäädä omaan arvoonsa ;)

    VastaaPoista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne