Kuulkaas! Uuden keittiön "mood board" / Hörni! Här får ni en "mood board" av vårt nya kök

25. syyskuuta 2015

Keittiö inspiraatio

Ähäkutti! Ei se hana taida olla sittenkään musta. Olet saattanut aieminkin huomata, että teen nopeita liikkeitä. Minua ohjaa useinmiten intuiitio. Tämän näköistä kiitos! Luukut ja allas mattamustaa, tasot vaaleata puuta jäljittelevää laminaattia, välitilaan mahdollisesti valkoista mikrosementtiä ja hana kuparin värisenä. That´s it! Mukavaa Perjantai iltaa!

Hehe, vattenblandaren kanske inte blir svart som jag har sagt tidigare. Ni kanske har märkt att jag är ganska snabb i vändningarna. Jag låter oftast min intuition leda mig. Så här skall det se ut tack! Skåpluckorna och diskhon skall vara matt svarta, arbetsytorna ljus träimitation, på väggen skall det bli mikrocement i vitt och vattenblandaren skall kanske vara koppar. That´s it! Ha en trevlig Fredags kväll!

Kollaasin kuvat/ Bilderna på kollaasen: IKEANIVITOEPOQ ja PROJEKTI VERKARANTA

4 kommenttia

  1. Tänään löysin blogiisi ensimmäistä kertaa. Kauniit on kyllä keittiösuunnitelmat ja en kyllä yhtään ihmettele miksi Jutan upea keittiö on kuvakollaasissa. On se vaan niin hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit!! <3 Mä oon joskus käynytkin kurkkaas sun blogiis <3 Tervetuloa!

      Poista
  2. Gillar den där vattenblandaren (som jag skulle vilja kalla "kran") :) Men sen/om det nån gång blir aktuellt med renovering i vårt kök vill jag ha en "handdusch" med borste på, som man har i storkök också. Och en hög kran, så att man t.ex. kan fylla på vattenkanistrar utan problem när man ska till skären.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oj, ja just det.....jag har ju ännu lite ord som kommer från rikssvenskan ;) som jag minns och där är kran en köksblandare eller vattenblandare :D

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne