LÖYTÖ / Minimoipeli, Syyskuun viimeinen viikko- minimalistin meikkipussi, ihonhoito, muutama suosikki ja kiitos

28. syyskuuta 2015

minimaalinen meikkipussi

inikan puuteri

metsä

MINIMOIPELIN viimeinen viikko. Ajattelin julkaista tapahtuman päätteeksi kuvan meikkipussini sisällöstä. Minimoin kylpyhuoneen kaapit ja meikkipussini jo vuosi sitten. Käytän meikkiä hyvin vähän, mutta sitä ei huomannut meikkipussini sisällössä. Hävitin ison määrän vanhoja luomivärejä ja meikkikyniä, joita en koskaan käyttänyt. Olen supertyytyväinen nykyiseen meikkisettiini. Se sisältää tasan tarkkaan sen, mitä tarvitsen. Ehdottomat suosikkini ovat MADARAN NOKKOSVOIDEJURLIQUEN HERBAL RECOVERY KASVOÖLJY JA SUIHKERIMMELIN BB VOIDEINIKAN MINERAALIPUUTERI ja Cliniquen Lash Power maskara. Näillä pärjään mainiosti. Ennen minulla oli tapana ostaa voiteita ja meikkejä ennen kuin olin käyttänyt vanhat pois. Minimaalisen ajattelun ansiosta myös tämä on muuttunut. Nykyään käytän vanhat loppuun ennenkuin ostan uusia. Tällä tavoin meikkivarastot pysyvät järjestyksessä.

Syyskuun neljäs viikko / Meikit:

Luulen, että suurin osa meistä löytää vessan kaapeista jo vanhentuneita meikkejä ja ihonhoitotuotteita. Kosmetiikalla on "parasta ennen" päiväykset kuten muillakin kulutustuotteilla. Ainakin itselläni kaapeista löytyi vaikka mitä. Olin ennen huulikiiltoaddikti, mutta siitäkin olen päässyt eroon. Minulla on nyt kahta eri väriä, joita vuorottelen.

Huomautan vielä, ettei synny väärinkäsityksiä, että tämä ei toimi esimerkiksi meikkibloggaajalle tai ihmiselle, joka käy juhlissa ja haluaa meikata monipuolisesti. Tämä sopii erinomaisesti kaltaiselleni "wanna be mennikäiselle". 

Lopuksi kiitän jokaista Minimoipeliin osallistunutta! Olen erittäin onnellinen siitä palautteesta, jota päivittäin olen saanut peliin liittyen. Työpaikallanikin on monia, jotka ovat minimoineet kanssani. Olen tavannut ihmisiä kaupungilla, jotka ovat kertoneet olevansa mukana pelissä. Meillä on ollut kivaa yhdessä. Tavara on vähentynyt ja elämä keventynyt! Oma minimalismini jatkuu! Olen elänyt näin jo pian kaksi vuotta, päivääkään en vaihtaisi pois! Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos! Olette ihania! Laulu sinulle!



Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne