Valio tulee! 3 superkivaa blogivinkkiä viikonlopulle + uutuuksia blogin FB-sivulla / Valio kommer! 3 jättetrevliga bloggtips till helgen + nyheter på bloggens FB-sida

2. lokakuuta 2015


Myrskyä odotellessa! Harmittaa, että minulla on iltavuoro. Jos ei olisi ollut olisin ehdottomasti lähtenyt meren rannalle. Se tunne kun myrskytuuli puhaltaa! Kun sää on harmaa, sateinen ja tuulinen, on sopiva sytyttää kynttilät ja juoda teetä. Julkaisen Perjantain kunniaksi 3 kivaa sisustusaiheista blogivinkkiä viikonlopulle. Upeita blogeja ja inspiroivia kuvia! Mukavaa viikonloppua!


/Aloitin LÖYDÖN FB-SIVUILLA TÄÄLLÄ uuden perjantaitempauksen. Julkaisen sivulla joka Perjantai "Perjantain PIN" sisustusaiheisen kuvan. Kurkista, jos kiinnotaa!/



Samma på svenska:

I väntan på stormen! Jag tycker synd om att jag skall till kvällsskift ikväll. Om jag inte skulle ha det skulle jag åka till stranden. Den känslan då det stormar! Nu när vädret är grå, regnig och blåsig kan man tända ljus och dricka te. Här får du 3 trevliga bloggtips [inredning] till helgen. Fantastiska bloggar med superfina bilder! Trevlig helg!


/Idag har jag startat en rolig grej på LÖYTÖ´S FB-SIDA HÄR. Varje Fredag skall jag dela "Fredagens PIN" som handlar om inredning. Kolla, om du är intresserad!/

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne