Vangittu valo ja inspiroitunut bloggaaja / Fångat ljus och en inspirerad bloggare

8. lokakuuta 2015

peikonlehti

Vangitsin jälleen valon ja varjot! Tänään on Torstai ja viimeinen työvuoro ennen seitsemän päivän vapaata. Vapaapäiväni tosin kuluvat osittain koulutöiden parissa. Elän superinspiraation kautta. Ensiviikon loppulla puramme vanhan keittiön ja sitä seuraavalla viikolla alkaa remontti. Tuskin maltan odottaa. Tänään Kiitolinja toi meille hanan. Se on aivan upea! Esittelen sen sinulle illalla. Jos et malta odottaa, löydät kuvan hanasta EKOJOHANNAN INSTAGRAMMISTA, KLIK! Blogini Facebook-sivu päivittyy aktiivisesti. Olen jakanut sinne, jos jonkin sorttista inspistä kuten esimerkiksi tämän OMENARUUSU LEIPOMUS videon. Sivu löytyy TÄÄLTÄ! Pian töihin! Moit!

Igen fångade jag ljuset och skuggorna! I dag är det Torsdag och sista arbetsskiftet innan sju lediga dagar. Dagarna kommer jag delvis spendera med skolarbeten. Jag är superinspirerad! På slutet av nästa vecka kommer vi att plocka ner vårt gammalt kök och veckan där på börjar köksrenoveringen. Can´t wait! Idag fick vi en vattenkran med Kiitolinja. Den är helt fantastik! Jag kommer att presentera den ikväll. Om du inte orkar vänta till kvällen kan du kolla bilden på kranen på min INSTAGRAM, KLIK! LÖYTÖ- bloggens FB-sida lever och mår bra. Jag uppdaterar den ofta och delar dit allt möjligt. Sidan hittar du HÄR! Nu skall jag snart till jobbet. Moj!

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne